Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

onko jollakin samanlaisia kokemuksia mahoista. kun odotin tyttöä niin maha leveni sivuille ja nyt kun odotan poikaa niin maha menee ihan eteenpäin, takaa ei huomaa ollenkaan että olisi raskaana. olen kuullut muiltakin että pojista maha kasvaa eteenpäin ja tytöstä levenee...liekö tuo totta???!!

Kommentit (4)

Noinhan sitä sanotaan ja saattaa vanhemmat ihmiset sen perusteella " tietää" tulokkaan sukupuolen.

Mulla oli kyllä ekassa raskaudessa selvä " poikamaha" , ihan edessä eikä näkynyt taaksepäin ollenkaan, poika kyllä tulikin. Nyt on samanlainen mutta tulokkaasta on veikkailtu tyttöä. Joten jää vielä nähtäväksi. Tädilläni oli kaksi poikamahaa ja on saanut kaksi tyttöä. Enemmän se on äidin ruumiinrakenteesta ja lapsen asennostakin kiinni kuin lapsen sukupuolesta.

oli ainakin minulla juuri kuvailemasi poikamahan kaltainen eli vain edestä tai sivulta saattoi mahan nähdä. Takaa näytin samalta kuin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ensimmäisestä lapsesta iso maha levisi sivulle ja takamus leveni:tyttö tuli,eli piti vanhan kansan uskomukset paikkaansa.

nyt maha on pieni ja siro,vain edessä,ei näy takaa ja ultran mukaan on tyttö tulossa.

joten siinä se uskomukset sitten onkin

kuumetta ja vauva 36+5

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat