Onko homon soveliasta olla kirkon jäsen?

Vierailija

Mielestäni homojen ei ole soveliasta olla kirkon jäseniä. Voisitteko kuvitella homoja kristillisdemokraattien, perussuomalaisten tai kansallisen vastarinnan jäsenenä? Uloshan heidät niistä naurettaisiin. Mielestäni ihmisen pitää olla ominaisuuksiltaan sopiva että hänellä on oikeus kuulua tällaisiin terveen ajatusmaailman ja oikeistolaiset arvot omaaviin poliittisiin liikkeisiin tai puolueisiin. Mielestäni homot eivät ole sopivia kirkon jäseniä.

Kommentit (2)

Vierailija

Kirkon jäsen voi olla kuka tahansa, eihän pappienkaan eikä työntekijöiden tarvitse omata uskoa oikeastaan muuhun kuin hyvän tekemiseen. Kirkko uskoo itseensä enemmän kuin Raamattuun. Kirkko puhuu jatkuvasti "kirkon uskosta" ja "luterilaisesta uskosta". Kirkon penkissä, kirkon jäsenenä istuessasi voit uskoa vaikka huopatossuun, eli se ei vie eikä tuo sinua yhtään minnekään.  

 

Lapsi liitetään epäraamatullisen lapsikasteen yhteydessä pakotetusti kirkkoon, vaikka Suomessa on uskonnonvapaus. On aivan sietämätön valhe väittää, että lapsikasteen perusteella pääsee taivaaseen kuoleman jälkeen, vaikka eläisi miten vain, Jumalasta välittämättä. Tähän uskoo kymmenet tuhannet suomalaiset, vaikka Jeesus itse sanoo, että ihmisen pitää syntyä uudesti ylhäältä = tulla uskoon. Ja tämä on täysin vapaaehtoinen, henkilökohtaisen  päätös - Jumala ei ketään taivaaseen pakota.

 

Kun puhutaan uskosta, joka perustuu Raamattuun, se ohjaa ihmisen "jumaliseen elämään" - se tulee ottaa todesta ja ojentautua sen mukaan jokaisella elämän osa-alueella. Silloin homoseksuaalinen elämäntapa ei tule enää kysymykseen, koska se on synti siinä missä moni muukin asia. Synti on muutakin pelkät irralliset teot. Synnin palkka on fyysinen ja hengellinen kuolema, ero Jumalasta, lopulta iankaikkinen kadotus. Syntiä tuleekin vihata, mutta ihmistä ei.  

 

On aivan suorastaan käsittämätöntä , että ihmisille syötetään sitä potaskaa, jonka mukaan Jumala hyväksyy kaikenlaiset ihmiset kaikkine elämänmuotoineen. Ei hyväksy! Miksi tapahtui Sodoman ja Gomorran tuhot, ja miksi tapahtui vedenpaisumus? Esimerkiksi tuleville sukupolville. Siksi Jeesus tuli, Hän kärsi KUOLEMANRANGAISTUKSEN PUOLESTAMME, ettemme hukkuisi synteihimme! Jeesus sanoo jokaiselle: TEE PARANNUS! Pyydä syntisi anteeksi - Hän armahtaa ja haluaa, että jokainen pelastuu, Hän antaa avun! Ilman Jeesusta ei yksikään mene taivaaseen. Jumala ei syntiä siunaa, Hän on Pyhä.

 

Vaikka olisit kirkon jäsen ja istuisit siellä maailman tappiin asti, laulaisit kauneimpia joululauluja joka vuosi, et pelastu taivaaseen kuolemasi jälkeen. Tämä korkeintaan voi tyynnyttää omaatuntoasi. Sinun nimesi tulee löytyä  Elämän kirjasta, joka on taivaassa.

 

Ja on hassua, että kun ääneen ilmaisee Raamatun kannan eri asioissa, monet kirkolliset ihmiset tulevat loukatuiksi, koska Jumalan sana loukkaa heidän uskonnollisia tunteitaan. 

 

Uskova ihminen käsittää Jumalan tekijänoikeudet luomaansa maailman suhteen, ja haluaa toimia Jumalan Pyhän Hengen inspiroimien kirjoitusten eli Raamatun mukaan. Jeesus itse on elävä Sana. Ruumiillisuus ja seksuaalisuus ei siis todellakaan ole ongelma - ongelma on siinä, että eläessään erossa Jumalasta hän antaa jäsenensäkin vääryyden käyttöön. Suomeksi sanottuna esimerkiksi tekee haureuden syntiä. Sitä on kaikki seksuaalinen kanssakäyminen muiden kuin aviossa olevan naisen ja miehen välillä.

 

Kirjoittaja, 41 - v. nainen, on tehnyt parannuksen, tullut uskoon, pyytänyt ja saanut syntinsä, myös seksuaaliset, anteeksi. On kastettu Jeesuksen nimeen. Elää selibaatissa. JA MIKÄ RIEMUMIELI HÄLLÄ ONKAAN!!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat