Ero mahdollisesti tulossa

Vierailija

Moi. Pakko kysyä onko kellään tietoa tai kokemusta vastaavasta. Emme tule vaimon kanssa enää toimeen niin että elämä olisi mukavaa yhdessä, puhumattomuus ja näkemyserot lähes joka asiassa on ajanut meidät eron partaalle. Olen koittanut olla vaimolle mieliksi koska pelkään että erotilanteessa joutuisin olemaan paljon erossa tyttärestäni. Meillä on siis yksi yhteinen lapsi 2v. Tyttö ja vaimon ent. Liitosta 6v. Poika.  Vaimo on kotoisin toiselta paikkakunnalta jonne on kuitenkin monen tunnin ajomatka. Pelkään että vaimo saa viedä lapset/lapsen mennessään ja mä vaan joudun hyväksymään sen. Tyttärelleni olen selkeästi tärkein ihminen hänen maailmassaan ja pojalle taas äiti. Poijalla on ADHD ja sen käsitteleminen on suurin asia joka meille aiheuttaa riitaa. Vaimon ollessa raskaana hommasin meille asunnon nyk. Asuinpaikkakunnalta ja tyttö siis asunut koko elämänsä täällä.

Kommentit (2)

Vierailija

Älä jää huonoon suhteeseen lapsen takia. Pahimmassa tapauksessa eniten kärsii lapsi. Juttele vaimosi kanssa, ehkä hän olisi suostuvainen asumaan samalla paikkakunnalla jos tietää miten tärkeä olet tyttärelle. 

Vierailija

Itse asuin rakkaudettomassa perheessä lapsuuteni. Siinähän se meni, mutta päällimmäisenä mielessä on ne jokaisena jouluja ja uutenavuotena ja juhannuksena ja vappuja ja no, jokaisena sunnuntaina vedetyt kännit ja riitelyt. Meillä on molemmat vanhemmista toisiaan lyöneet, ja rikkoneet astioita yms. känni päissään.

Lapsen tehtävä ei ole soittaa poliiseja vanhemmilleen kun nämä päättävät riidellä, vaan vanhempien tehtävä on erota ja selvittää lasten kannalta paras ratkaisu asumiselle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat