voiko ulososton kanssa sopio maksujärjestely

Vierailija

Minulla on ulosottoilmoitus tullut että 20tonnia pitäis maksaa 2 viikon sisällä muuten alkaulosottotoimenpiteisiin eli kysynkin nyt onko kellään tieto että voiko ulosotonkanssa sopia maksujärjestelyistä mitenkään vai ottavatko suoraan omaisuutta eli onko mitään mahdollisuutta sopia onko kellään tieto jos on niin kiitos etukäteen vastauksista.

Palkasta sitä ei voi ottaa koska olen yrittäjä mutta pystyisin maksamaan joka kuukausi aina tietyn summan mutta en tiedä onnistuuko se heidän kanssa

Kommentit (1)

Vierailija

Voi sopia. Ota heti yhteyttä paperissa oleviin henkilöihin, kerro tilanne ja pyydä maksusopimusta. On onnistunut joka kerta itsellä, tosin summat ovat olleet pienempiä (mutta tulonakin vain sairauspäiväraha). Mutta siitä on sitten pidettävä kiinni - jos mokaat maksusopimuksen, summa erääntyy maksettavaksi etkä saa siitä tehtyä uutta maksusopimusta. Jos taas tulee ongelmatilanne jostain syystä, etkä pysty maksamaan sovittua summaa, ota heti yhteyttä ja kysy miten toimitaan. Ylipäätään se, että on itse aktiivinen ja osoittaa haluavansa hoitaa asian, tuottaa parhaan tuloksen. Selittää ei tarvitse eikä kannata, miksi ulosottoon lasku päätyi, niiden on joka tapauksessa hoidettava perintä, mutta siis mitä aktiivisempi ja sitoutuneempi olet itse, sitä paremmin kaikki sujuu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat