Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailusuhde

Vierailija

Olen tapaillut yhtä miestä n 2kk verran. Alkuun näimme paljon, n 2krt/vko ja melkein heti hän tuli yöksi. Meillä ei ole ollut seksiä vaan päätimme yhteisvoimin edetä sillä rintamalla hitaasti. Tapaamisemme ovat olleet ihania, yleisellä paikallakin hän hellii minua, pitää kädestä ja suutelee. Nyt kuitenkin aika tapaamiselle on kortilla. Tuntuu ettei yhteistä aikaa tule millään ja viime tapaamisesta on kulunut yli viikko.edellinenkin tapaaminen peruuntui hänen toimesta.  Hän selittää tapaamattomuuden kiireillä, ja edessä on kuulema nyt parikin viikkoa kun ei ole aikaa nähdä.

Epäilen kuitenkin että hän viestittelee toisen naisen kanssa/ on jotain muita naisia, voiko näin lyhyen tapailun jälkeen kysellä toisista naisista ja onko se vielä ok että tapailee muita?  Hän kyllä sanoo Etta vaikka ei nähdäkään hän ei katoa minnekään ja on aina tavoitettavissa.  Mitähän tästäkin tulee...

Kommentit (3)

Vierailija

a) älä mieti noin tyhmiä

b) hyväksy toinen saa hänelläkin olla vapaa aikaa

c) olette nähneet, miks pitää jatkuvasti nähdä? Anna tilaa toiselle

d) ajattele positiivisesti, ja ajattele tällä hetkellä mitä itse haluat tehdä ei tämä vetele näin mietit mitä toinen tekee...

e) miksi naiset ovat vaikeita

Vierailija

Nyt jäitä hattuun !

Hänellä voi oikeesti olla muita menoja/esteitä esim.töitä,harrastuksia,omien sukulaisten asioita..Tai hänellä on edellinen suhde vielä kesken ? Tai hän toki voi tapailla toista naista. Voithan sinäkin tavata muita miehiä, harrastaa jne. Aika näyttää mitä suhteestanne tulee vai tuleeko mitään...Hän ei ole kertonut sinulle vielä kaikkea, kertoo aikanaan tai saat muuta kautta tietää.

Vierailija

Kauanko ajattelit mennä ilman seksiä? Se jos mikä on ihanaa läheisyttä ja siitä pidättäytyminen vastoin ihmisluontoa ja toisilta opittua turhaa pyhimysajattelua. Jos et pidä seksistä tai näet sen ainoastaan likaisena asiana, varaudu siihen, että kumppani kyllästyy odottamaan. Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa - kyse ei ole aina siitä, mitä toiset asioista ajattelee, vaansiitä mitä itse haluat elämältäsi saada - Elämä ei anna mitään, siltä pitää ottaa, vasta sitten tiedät tehneesi parhaasi onnesi eteen

Uusimmat

Suosituimmat