raskausaikana juomien huono juttu?

Vierailija

hei kaikki odottajat ja te jotka olette jo odottaneet, mitä mieltä olette raskaudenaikana juomisesta esim pari kaljaa viikossa tai lasi viiniä päivällisellä ? ystäväni sanoi että hän juo pari kertaa viikossa "parit" koska myös hänen ystävät juovat eikähän kehtaa sanoa ei ystävilleen viikkoja hänellä 28 jo.

taas itse olen raskaana viikoilla 26+3 ja hyvä ystäväni järjestää tyttöjenillan joka yleensä on itse tehty ruoka ja viiniä ja jotain pientä hyvää ja rupattelua. no en tiedä pystynkö olla sielä ilman alkoholia kun muutkin ystäväni sitä nauttivat. he kyllä tietävät raskaudestani mutta olisi kiva ku ei tarvitsisi siinä turhanpäiten kuivinsuin istua.

luin jonku uutisen että turvaraja on 2-3 annosta (brittitutkimus) eli kaipasin kokemusta asiassa kamppaaville ja niille jotka ovat pohtineet samaa asiaa että voiko vain olla ilman alkoholia ystävien seurassa.?

raskaus oli tavallaa suunniteltua jätimme mieheni kanssa ehkäisyn pois (ei raskautumisen takia vaan runsaat kivuliaat kuukautiset kokoajan) ja sovimme miehen kanssa että nooh tulee jos tulee, kyllä luonto kertoo kun on valmis sen meille suomaan, 4kk päästä "tärppäsi" mutta vaikka vauva on haluttu, en silti koe että olisin jotenkin pahaihminen tai huono äiti jos juon parit raskaana. kyllähän minullakin on oikeus olla hyvällä tuulella ja pitää hauskaa?

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat