alapään karvoituksessa valkoisia rakkuloita

Vierailija

Ehkä viikko sitten sheivasin alapäästä karvoja osittain pois ja sen jälkeen alapäätä tietenkin kutitti paljon ja olin yön aikana raapinut yhden kohdan ruvelle. No myöhemmin pelkästään kummun karvoituksen alueelle tuli pieniä valkoisia rakkulamaisia näppyjä jotka puhkeaa todella helposti kastuessaan ja jättää rakkulan kohdalle pienen vähän aristavan haavaumakohdan. Virtsaaminen ja kaikki onnistuu ongelmitta ja ainoa ongelma onkin se että housut jäävät joskus kiinni varsinkin siihen rupeen ja hieman näihin auenneisiin rakkuloihin. 
Minulla on poikaystävä jolla on pari exää mutta on sanonut ettei sillä ole mitään tauteja. 
Voiko tämä olla herpestä vaikka ei hirveitä kipuja ole eikä rakkuloita ole emättimessä eikä häpyhuulten lähellä, vai voisiko tämä olla jotain karvatupentulehdusta (mitä toivon sen olevan)?

Kommentit (4)

Vierailija

Karvatupentulehdukselta kuulostais. Voi olla, että partaterä (jos sellasella sheivasit) oli hieman likainen tai iho ärtyi muuten vain. Sinuna pesisin neutraalilla ph:lla varustetulla saippualla aluetta, mutta ei joka päivä, vesihuuhtelu riittänee. Jos ei häviä tai pahenee, niin mene lääkäriin, sieltä saat tarkimmimman vastauksen. Mulla äityi karvatupentulehdus niin pahaksi, että lääkäri määräsi jotain hoitomönjää ja erikoissaippuaa, mutta sillä siitä selvittiin alle viikossa. :)

Vierailija

Plus piti vielä sanoa, että ei ne sp-taudit sanomalla selviä. Jos poikaystäväs on harrastanut seksiä exiensä kanssa ilman kumia, niin taudin mahdollisuus on olemassa. Ei kukaan voi olla 100% varma. Ei pidä nyt epäluuloiseksi ryhtyä kenenkäön, mutta kun aika monet sp-taudit ei aina oireile (varsinkaan miehillä) vaan jäävät muhimaan elimistöön. Sp-taudit saa helposti testattua verikokeella, ei kestä kauaa ja saa soittamalla terkkariin. :)

Vierailija

Mulla on joskus ollut tuollaisia, mutta ei tiettävästi sukupuolitautia. Olen ajatellut, että sheivaamisesta tulleet tai joskus kun käytin tiukkoja farkkuja, saumat saattoivat hangata karvoituksen alueelle tuommoista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat