Seuraa 

avataanpas uusi pinkka :)

Kommentit (18)

Ihan ilmaiseksi Madam Mammalta voi kysellä. Sähköpostiin vaan laittaa oman, miehen ja mahdollisten lasten syntymäajat, niin niillä pitäisi sitten ennustus tapahtua. Osoite oli tosiaan tuo madam.mamma@luukku.com

Minulla meni vastauksen saamiseen vajaa viikko.

Meillä ainakin tuo Madamen ennustus olisi ihan realistinen. Toiveissa tosiaan on vielä vaan yksi lapsi lisää ja tuo joulukuu 2006 ei ole yhtään epärealistinen vaihtoehto.

Mielenkiinnolla jään odottamaan toteutumista! :o)

[color=red] Kiitos Pyry! [/color] Päivän piristymiseen voi luottaa kun lukee sinun viestejäsi!

Eksyin täällä töiden lomassa " vahingossa" säteiden pinoa lukemaan, joten kirjoitellaan nyt nopsasti jotain. Siis mulla on hirvee ongelma kun koko ajan vaan ajattelen raskautumista. Työasioilla kun liikuskelen niin vauvat vaan tulee mieleen joka käänteessä. Sisso, kun on kuume korkealla. Mitenköhän sais kuumetta vähän laskettua ja relattua asian suhteen? Panadol ei auta. Eihän tämmösellä stressimielellä mikään alkio kiinnity edes.

Pyry: anna jotain tilastotietoa mikä rauhoittaa mielen *nauraa jo valmiikisi*

Jedelle nyt kovasti onnea loppukiertoon ja toivottavasti pääset testaamaan pian plussaa!!! Toi piinaviikko meni kyllä tosi hitaasti *tunnustaa testanneensa liian aikaisin*, joten toivotaan että aika kuluisi sulla kuin siivillä.

Riika: Teillä on miehen kanssa mielestäni hyvää se että te keskustelette asiosta. Silloin on hyvät mahikset saada liitto toimimaan. Mun yhellä kaverilla on kosolti ongelmia ja puhumattomia riitoja miehen kanssa ja tilanne näyttää huonolta, koska mies ei osaa puhua asioista! Tai siis se ei yksinkertaisesti halua puhua. Joten teillekin vaan neuvo, että puhukaa ja taas kerran puhukaa vaan avoimesti kaikki asiat halki, niin sitten taas on hyvä aloittaa puhtaalta pöydältä alusta. Kovasti onnea suhteeseenne ja toivon että saatte asiat setvittyä!!!

Hannako: Mikä se MadanMamman s-posti osoite on? Jos itsekkin hairahtuisi kysymään. Olikos se ihan ilmaista höppää? Ja tsemppiä piinailuun sulle!

Olikos ketään lähipäivinä testaajia? *muistelee, muttei muista*

Villis, jota täti edelleen riepottelee

Sisältö jatkuu mainoksen alla

[color=indianred]yhdyn mielipiteeseen jede, hiljaista on.. Eikä mullakaan mitään järisyttävän hyviä uutisia ole.. Musta taitaa tulla puolukka! :/ Eli siis mieheltä ei tasan tarkkaan heru lupaa mihinkään vauvaprojektiin just nyt. Eikä varmaan aivan hetikään... Eilen illalla puhuttiin taas puhumasta päästyä.. tälläinen oli sitten tulos. Joten kai se on pakko uskoa. Ja jotten ihan hakkaisi päätäni seinään jatkuvasti, niin on vissiin pakko alkaa rajoittamaan täällä hengailua. Niinhän olen toki sanonut ennenkin eli katsotaan nyt miten se onnistuu.. :)

Yoginos, ihanalta kuulosti toi lapsen kanssa uiminen :) bongasin sun kuulumiset tuosta eilisestä pinosta.

jedelle toivottelen pitkiä hermoja ja kärsivällisyyttä, kyllä se viikko kuluu nopeammin kuin uskotkaan :)

tuleekohan kathy takaisin viikonloppuna..? muistaako kukaan että oliko se viikon vai kahden matka?

no nyt alkaa taas olla aika lähteä töihin, joten toivottelen päivänjatkoja kaikille!!

Riika

Voisin pitkästä aikaan taas itsekin kantaa kirjoitukseni kekoon!

Vauvakuumeilu vain on nyt pikkaisen vaikeampaa kun edellisen superpitkän kierron jäljiltä ei ole mitään käsitystä tämän kierron kp:stä tai tädin odottelupäivistä. Nyt on varmaankin noin kp 27 menossa, joten kohta voisi alkaa vaikka piinailemaankin!

[color=red] Tunnustus: [/color] Hairahduin tuossa muutama päivä takaperin kysymään Madam Mammalta ennustusta tulevista lapsista ja hänen korttinsa kertoivat, että meille tulee vielä yksi vauva, tyttö, joka syntyy joulukuussa 2006.

Tämän mukaan olisi vielä hetki piinailtavaa :o) [color=red] Ihanaa hömppää! [/color]

Nyt on muutenkin niin tylsää ja harmaata, että muutama plussa kyllä piristäisi mieltä! Tai sitten myös Jeden ja Pyryn limakeskustelut saavat aina hyvälle tuulelle! :o)

Tälläistä tällä kertaa!

-Hanna-

Täällä on uusiakin nimiä, ainakin minulle, tosi kiva kun on vähän hiljaista ollut. Joku *sori en muista nikkiä* kyseli milloin oireet voi alkaa. Eikös se niin jossain lääkärisivuilla ollut, että hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy 6 päivän kuluttua. Toisilla tietysti pelkkä ovis voi aiheuttaa oireita. Joten ei muuta kuin piinailua sinulle ensi viikkoon.

Hippis, kiva kun mennään samoissa ja loppukuusta sitten piinataan. Voidaan oireita tai niiden puutetta vertailla.

Olin ajatellut, että mennään joka toinen päivä tekniikalla niin kauan kunnes tulee tikkuun kaksi viivaa. No lauantai ja maanantai meni niin, mutta eilen mies sitten yllätti. Hän oli ostanut minulle tai siis varmaan omaksi huvikseen kaksi yöpaitaa ( joita ei voi pukea lasten kanssa aamupalalle, mutta kauniita) ja oli ihan täpinöissään. Piti jo toppuutella, että ei koko viikkoa tarvi ihan joka päivä touhuilla. Tänään pidetään kyllä välipäivä. Olen taas vähän kipeän oloinen. Johan viikon ehdin olla kunnossa kolmen viikon flunssan jälkeen. Meillä kaksi nuorimmaista ovat jo kolmannen kerran peräkkäin kipeänä. 5 vuotias kävi tänään isän kanssa verikokeissa ja oli ollut tosi reipas. Huomenna sitten selviää ehkä niistä jotain.

Nyt on kyllä pakko lähteä nukkumaan kun ei meinaa sormet enää totella. Eka työviikko loman jälkeen vaatii vähän aikataulutotuttelua, mutta plussatuulia kaikille.

Kaupassa käyty ja tovi aikaa ennenkuin mies kotiutuu --> kärppänä koneella... ;D

Löytyihän Pyrykin paikalle, kiva! Ja lupaavia limoja näkyvissä, HYVÄHYVÄ!!! *taputtaa* Nyt sitten muistat testailun ja limatutkiskelujen ohessa sitten tehdä sitä tärkeintäkin (lapsensaamisen kannalta) ;D

AaltoAlvarissa on kyllä käyty joskus.. siis aikana ennen lapsia.... eli KAUAN sitten viimeksi :O Siellähän on muistaakseni se ihan matala allas lapsille tai se ns. opetusallas..? Muut on vielä turhan syviä näille naperoille, sitten vähän isompana liukumäkeen ym. ;) Täytyy harkita joku kerta.

Hannakolle toivotaan ennustusten paikkansapitävyyttä... VIIMEISTÄÄN se jouluvauva! ;) Hippiskös se oli toinen jolle oli ennustettu...? Niin taisi olla. hauskaa hömppäähän nuo on!

Ootteko muuten kiinnittäny huomiota, että taitaa olla köyhä kuukausi tämä tammikuu... Kun ei tuohon viereen ole saatu tuon hienompaa mainosta. Ihan tylsä. Vaikka tärkeä onkin. Mutta silti. Tulee mieleen ne syksyn hämähäkit vai leppäkertut vai mitä ne olikaan ja olihan tuolla yläpuolellakin mainoksia...

Jep. ihan kohta mies avaa ulko-oven joten siirryn tästä jonnekin, niin että NÄYTTÄISI edes siltä että olisin tehnyt tänään jotain hyödyllistäkin.... *viheltelee*

Palataan illalla. ;)

Availinpa nyt kuitenkin uuden pinon. :)

Omaan napaan ei kuulu uutta, tässä ootellaan vaan viikko, että mitä tapahtuu... *tylsää*

Ei mulla mitään asiaa ollut, joten häivyn samantien,... ;D

mukavaa keskiviikkoa! :)

Pakko tulla kertomaan omaa napaa: nyt on pitkästä aikaa sellainen kutina, että vaikka kiellän itseäni toivomasta liikoja, niin jos kuitenkin olisi tärppi käynyt :) Laskeskelin, että ensi maanantaina testaan, jos tarvetta. Sitä ennen EN aio. Lupaan kautta kiven ja kannon. Mutta, miksi toiveet TAAS korkealla johtuu siitä, että taas parin päivän hiljaiselon jälkeen Oikealla puolella ihan alhaalla kipristelee. Luin nimittäin jostain (hömpää tietenkin!) että juuri alkuraskaudessa kivut tuntuisivat oikealla puolella. Mitään menkkakipuja tämä ei muistuta, siksikin pää on taas pilvissä. Voi olla että tipahdan korkeelta ja kovaa vielä, mutta no not. Pakko se on välillä antaa mielen viedä mennessään.

Riikalle vielä täytyy todeta, että ehkä se tosiaan on niin, että jos vaan pystyt, niin älä nyt liikaa ehdottele sitä vauvaa miehelle. Jospa se siitä sitten itse lämpenisi ajan myötä, ja olishan se sit sullekin kivempi, kun molemmat ois oikeesti täysillä ajatuksessa mukana!! Ja keskustelkaa keskustelkaa, se auttaa, oikeesti.

Nyt mentävä, palaillaan...

Oon ollut tutkailematta näitä sivuja nyt vähän aikaa, kun kp venyi ja venyi... Aattelin, et innostun aivan liikaa, jos tulen tänne tutkailemaan. Olin niin varma, et JES nyt se tapahtuu. Tätihän tuli tänä aamusta kp:n ollessa 44. Normaali on ollu 32-36. Ne on edelleen aivan sekasi. Pitää varmaan tehdä asialle jotain... On ikävä kulkea epävarmuuden vallassa, et koskakohan on peppu punasena. Onko täällä muilla heitelly noin paljon noi kp:t? Menkkakivut on kyllä ollu aika kovat, ennen ei oo sattunu näin paljoa..?

jedelede: Piti jo aiemmin kysymäni, et mikä toi lima juttu on? On vähä semmonen kutina, et oon huomannut jotain samanlaista, mutta ei oo tullu tutkailtua ja pohdittua sen enempää. Ku´se ei oo niin kauhean ihanaa... Mutta, jos silläkin on jokin tarkoitus... =)

Riika sentään löytyi seuraksi :)

Voi kökkänä, vai puolukoittaa se ukko sinut... :/ Heh, sopiihan sitä YRITTÄÄ vähentää täällä pyörimistä........... ;) kunhan et ihan täysin meitä hylkää!

KAthyn matka taisi olla 2 viikon pituinen, näin muistelen..

Yoginoksen uimareissu kuulosti myös mukavalta. Minä en näiden kahen kanssa ole vielä uskaltautunut. tai siis ei me kolmestaan voidakaan lähteä, kun nää pojat tarttee kyllä kumpikin oman vahtijan. Mutta mies on kyllä houkutellu monesti että lähettäis.. mutta ei vaan oo saatu aikaiseksi. *laiska* en ees tiiä missä mun uimapuku on ja mahtuuko se ees... ;D

joo.. onpas nyt tylsää.. missä se Pyrtsikin luuraa?? HUHUU!

seurailen taka-alalta josko joku ilmestyisi

'

Legendaarinen lima-aihe kehissä jälleen! Eli täällä on nyt kirkasta ja venyvää ja paljon =) Nyt on sitten tietenkin toivo taas nostettu korkealle salkoon lipun seuraksi. Miehellekin laitoin jo viestiä, että nyt pitää tsempata. Ovistesteissä ei edelleenkään näy mitään, mutta jospa kuulunkin siihen tuhannesosavähemmistöön, jolla testit ei kunnolla pelaakaan (joopa joo, toivossa on hyvä elää). Ja kyllä, olen lukenut käyttöohjeet kunnolla: Ihan oikea pää edellä ja ihan oikeat testit olleet käytössä. Hih. Kp22 ja sitä rataa.

Enpä muista kysyneeni Kathylta, että kuinka pitkä reissu on. Höh, saisi jo tulla takaisin pinoilemaan! =)

Riika: Voi harmi, ettei mies nyt lämpiä. Olisiko nyt sitten paikallaan antaa ajan reilusti kulua, ja antaa miehen ihan itse herätä vauvakuumeeseen? Yksi kaveri kertoi, että mieskin oli sanonut tuon tepsineen parhaiten. Kun painostettiin, mies vastasi aina vaan varmuudeksi kauhuissaan EI, mutta lämpeni sitten omissa ajatuksissaan asialle. Hirveän rankkaahan se on sille odottajalle, kun viikkokin tuntuu TOSI pitkältä ajalta.

Jedelede: Polskimaan vaan! Aalto Alvarissa on kaikkea kivaa muutakin kuin vain normi allas =) Ja uimapukuja saa aina uusia, jos edellinen on päässyt pesussa kutistumaan.

Villis: Pahus, nyt ei ole mitään uusia laskelmia takataskussa. =D Paitsi sellainen juttu tuli mieleen, että olikos se viimeisimmässä vauva-lehdessä vai missä kun se yksi pariskunta sai muksun Kahdeksan Vuoden yrityksen jälkeen! Eli oiskos sitten niin, ettei hirveästi kannata ootella heti vauvaa, muttei hermostuakaan, koska todennäköistä kuitenkin on, että joskus vuosien kuluttua tärppää! Eipä siis auta muu kuin heittäytyä kohtalon vietäväksi. (hehheh, sanoo tikuttelija). Ja jos haluat rauhoittaa tämänhetkistä kuumetta, kysäise Hannakon tapaan ennustusta! Hannakollakin meni nyt pahin kuumeilu pariksi kuukaudeksi telakalle kuin itsestään, eikö? =) Joulukuun vauvaa sitten tilaamaan!

Minä olen tällainen harvakseltaan kirjoittelija, mutta nyt piti alkaa tositoimiin, koska oisin vailla mielipiteitä / kokemuksia.

Eli; onkos kenelläkään tietoa, että kuinka pian ovulaatin jälkeen voi raskausoireet alkaa, jos tärppää?

Itselläni tänään kp 19 ja nyt on 2 päivää ollut kauhea vilu ja väsymys. Ovislimat havaitsin selkeesti kp 14.

Oiskohan siis mahdollista, että NYT JO ois oireita? Aiemmin en niin ole ajatellut asiaa, paitsi että kakkosta odottaessani rinnat kipeytyivät ja selvä pahoinvointi alkoi jo n. 4-5 päivää ennenkuin menkkojen ois pitäny alkaa.

Ja tämä saattaa nyt mennä jo kuvittelun piikkiin, mutta aivan kuin aamulla ois etonut kahvin haju :D

No, ensiviikollahan se sitten selviää lopullisesti, pikkasen kyllä alkoi jänskättämään :)

Sori, en nyt kerennyt lukemaan muiden viestejä, kun ois saunaan lähtö..Mutta palaan ehkä asiaan myöhemmin illalla.

Mikähän sitä ihmismieltä vaivaa, kun ei täältä malta ollenkaan pysyä pois... Vauvakuumehan se tietysti, mutta älytöntä kyllä, miten johonki nettisivuun jumiutuu...

Jou kertoi saaneensa madam.mammalta ennustuksen... Mulle se ei vastannu. Oliko se osoite madam.mamma@luukku.com? Ennustaja Elli vastasi minulle kuitenkin, että saisin kolme poikaa, ekan vasta 29.5.2007, toisen 9.12.2009 ja kolmannenkin vasta 26.10.2019. Toivottavasti nuo eka ja viimeinen ei pidä paikkaansa. ;) Kyllä tämä kuumeilu saa mulle jo riittää... Siis jouluvauva ois vähintään kiikarissa tälle vuodele, kiitos! Yksi vuosi jo yritystä takana, ei enää reilua puolta vuotta lisää... Vastais se toinenki, ois hauska verrata. ;)

Nyt kp 13, joka toinen päivä-yritys on lähtenyt hyvin käyntiin, ja loppuukin kohta, että taas kerran " pääsee" piinailemaan. Mutta nyt lähden vatsatanssituntien ajankohtaa katsomaan... Kaikki unohtuu joulun aikana... " Mihin aikaan minä olen yleensä käynyt vatsatanssia tanssimassa?" ;) Mutta pitäkäähän pino vireänä!

Mä oon vähän tällanen uusivanha tulokas, eli jo neljättä vuotta oon sillon tällön palstalle kirjotellut, välillä kuume yltyy ja tekee mieli tulla piinailemaan, ja sitten taas pysyn poissa jonkin aikaa. Nikkini on joka tapauksessa uusi kun sen äskettäin vaihdoin.

Täällä on menossa kp 19. Ovulaation tunsin n. kp 12-13, ja oireita jo bongailtu... jotka voi toki olla ihan normaaleja menkkoja edeltäviä oireita. Mutta normaalista poikkeavana nyt todella kipeät rinnat, joita on särkenyt ihan koskemattakin, puhumattakaan siitä että ovat todella kosketusarat. Alavatsassa on tuntunut jännää vihlomista. Ei sellasta terävää nipistelyä mitä usein ennen menkkoja tunnen, vaan sellasta ihan uudenlaista " pehmeää" vihlontaa. Samoin olin tänään ihan tajuttoman väsynyt, meinasin nukahtaa metroon ja ku tulin kotiin, nukuin 1,5 tuntia ihan tosta vaan.

Kovasti itselleni sanoin, että ei saa toivoa liikoja, kyllä ne menkat sieltä kuitenkin tulee, niinku ennenki... mutta ei voi mitään. Eilen illalla kun odotin unta sängyssä ja rintoja särki niin tuli vaan sellanen veikeä olo, että jospa se nyt viimein on tapahtunut. Pelottaa silti toivoa, koska tämän 3,5 vuoden ajalle on mahtunut jo aika monta pettymystä... *huokaus*

Tsemppiä kaikille!!! :)

jotain piristystä kyllä kaivattaisiin.. en nyt tähän hätään mitään limojakaan mistää revi, joten tylsimys olen tänään :D PYRYYYYYYY! sinua kaivataan! ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat