En tiennytkään, että tällainen palsta on olemassa!

Vierailija

Näkemiin AV! Pidä tunkkis.

Kommentit (10)

Vierailija

Juuri näin! Onneksi av-mammat suuressa viisaudessaan vinkkasivat tästä palstasta,ei sentään tarvitse kokonaan lopettaa palsatailua vaikka vanha AV on pilalla :D

Vierailija

Vastahan täällä oli sähköpostiosoitteen kirjoittamispakko.

Periaatteessa jos sanoma nyt oikeasti katsoo että rekisteröimispakko on viisas ratkaisu, niin tuleehan se tänne sisaruspalstallekin. Tosin jokuhan sanoi tämänkin jo tänään vaatineen rekkaamista.

Ja te jotka ette tienneet, tämä oli ennen sama kuin aihe vapaa, täältä löytyy myös vanhat av-ketjut ennen vuotta 2008 olikohan.

Vierailija

Siis tämähän uudistui silloin kuin av:kin, molempiin tuli jossain vaiheessa sähköpostiosoitteen kirjoittamispakko. Av:ltä se melko pian ilmeisesti porukan valitettua poistui, mutta tänne se jäi, ja on ilmeisesti poistunut ihan vasta?

Joten jos sanoma antaa tämän olla ilman rekkauspakkoa, niin saman tien voisi palauttaa av:nkin ennalleen.

Tosin pienesti voi taktikoida ja odottaa vähän aikaa ennen kuin palauttaa aaveen, niin ehkä saisi lisää säännöllisiä kävijöitä tännekin...

Vierailija

Jee

Toivottavasti porukka av.lts löytää tänne. Minä en ainakaan aio kirjautua mihinkään. Ja jos tännekkin tulee kirjautumis pakko niin varmaan pakko tyytyä 2plussan :(. Parasta toki olisi kun älyäisivät poistaa av.ta sen kirjautumisen.

Vierailija

Joo mäkään en todellakaan rekisteröidy av:lle. Mun mieskin käy siellä enkä halua, että se vahingossakaan näkee mun miehestä johtuvia angstailuja. Enkä todellakaan halua, että profiloidun siellä minkäänlaiseksi tyypiksi. Äkkiähän siellä tulee tietynlainen "imago", kun aina kirjoittaa samalla nimellä. Juu ei kiitos.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat