Sanoma pitäköön tunkkinsa

Vierailija

Itsehän siitä kärsivät kun käviäjät häviävät ja niiden mukana mainostulot.

Onko ihan pakko ampua itseään jalkaan?

Kommentit (13)

Vierailija

Itse ajattelin odottaa vähän aikaa, josko ne tajuaisivat luopua rekisteröintipakosta. Jos ei, täytyy yrittää keksiä jotain muuta ajanvietettä :( Keskustelut muuttuivat kertaheitolla todella tylsiksi, kun nimimerkki tuli pakolliseks.

Vierailija
Vierailija

Samaa Sanomaa se tämäkin palsta on.

tiedän että on sanoman palsta tämäkin. Silti sanoma voi pitää tunkkinsa.

Todennäköistä on että tämäkin muuttuu nikilliseksi alta aika yksikön. Mutta sanoma ampuu näillä uudistuksilla itseään jalkaan ja pahasti. Ilmeisesti niillä menee niin hyvin että ei näitä mainostuloja tarvitse.

t ap

Vierailija

Eipä sanoma noilla henkilötiedoilla mitään tee kun ei tiedä onko koko henkilöä oikeasti olemassa tai vaikka olisi niin onko osoitetta olemassa ja asuuko henkilö kyseisessä osoitteessa. Sama on sähköpostin kanssa. Mitään rangaistustahan siitä ei saa vaikka antaa väärät tiedot. 

Vierailija

Itse asiassa olen aivan varma, että ottavat rekisteröitymisen pois mainostulojen takia. Muussa tapauksessa se olisi tullut tännekin.

Vierailija

Niinpä. Mulla on ollut tunnukset jo ennestään mutta ihan periaatteesta en av:lla niitä ole käyttänyt enkä käytä jatkossakaan. Jos Vauvan av jatkuu tällaisena, en kirjoita sinne enää mitään enkä käy edes lukemassa mitään. 

Vierailija

Pysytään periaatteemme takana, ei rekisteröitymistä!!

Okei mä ymmärrän että modeilla oli kädet täynnä hommia kun hullut kirjotteli sinne. Mutta saa ne hullut kirjoteltua myös nytkin jos haluavat. Ja eikö siihen ongelmaa löytyis joku muu ratkaisu kuin tämä..? Outoa että yhtäkkiä vaan tapahtuu näin, ei kerrottu etukäteen mitään.

Vierailija

Vauvan palstastrategia tuntuu olevan kovin hakusessa. Muistatte varmaan taannoisen kuvalinkkihässäkän, joka tuli... ja toi mukanaan oksennuskuvien vyöryn... ja meni. Pyytämättä ja yllättäen kuin Jäätteenmäen faksit.

Vierailija
Vierailija

Itsehän siitä kärsivät kun käviäjät häviävät ja niiden mukana mainostulot.

Onko ihan pakko ampua itseään jalkaan?

Ihan hyvä mutta täällä enemmän mainotaa ja sanomaa tääkin. Huoh.

Vierailija

Ihan uskomattoman paska päätös ja tiedän että ovat vatuloineet tuota vuosikausia. Siihen loppui mun av-kirjoittelu, johan sitä oli vuodesta 2002 kestänytkin, joten varmaan korkea aika :D

Se vaan jää harmittamaan että tuolla oli monta hyvää ketjua joihin olisin halunnut kommentoida ja seurata keskustelua mutta tuskin niitä kukaan enää jaksaa nostella.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat