Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva.fi Aihe vapaa

Seuraa 
Liittynyt10.1.2015

Ajattelin vain kokeilla että kelpaako vauva.fi kijaantuminen ja tunnukset myös tänne.

Kommentit (10)

Vierailija

Toimi kai ne ja samalla susta kerätään paljon tietoa. Kun on tuo nikki niin googlekin löytää ja kuka tahansa voi ketjuja yhdistelemällä saada tietoja kyseisestä nikistä. Eli nikillä kannattaa todella miettiä mitä kirjoittaa.

Vierailija

Siellä on jo 40 AV Mammaa, joku hoksasi että kun laittaa oikeaksi nimeksi AV MAMMA eikä lainkaan nimimerkkiä, samalla nimellä voi olla vaikka mikä määrä porukkaa. muutenkin googletapa av mamma, niin tulee melkoinen sillisalaatti muutenkin. Ei sinne kukaan AV MAMMA muutenkaan itsestään mitään oikeaa tietoa rekisteröi. 

Vierailija

Mutta tänne voi ainakin vielä hetken kirjoittaa ilman nimimerkkiä. Sitten kun en enää voi, lopetan kirjoittelun kokonaan. Löydän kyllä muutakin sisältöä elämääni.

käyttäjä-2216
Seuraa 
Liittynyt10.1.2015
Vierailija

Mutta tänne voi ainakin vielä hetken kirjoittaa ilman nimimerkkiä. Sitten kun en enää voi, lopetan kirjoittelun kokonaan. Löydän kyllä muutakin sisältöä elämääni.

Minäkin ajattelin että nyt on hyvä sauma lopettaa palstailu, mutta AV Mammana täytyy vielä katsoa että tyytyikö ylläpito tähän että kaikki on samalla nimimerkillä, vai keksivätkö jotein päämme menoksi :)

Vierailija

En taatusti luo mitään nickejä. Aivan kamalat vieroitustuskat aaveelta, tuli vähän järkytyksenä tajuta, kuinka riippuvainen siitä palstasta olin. Eli lopulta ehkä hyvä näin. Saatan saada elämän takaisin?

Vierailija

Miksi ihmeessä mä sinne rekisteröityisin, kun tämä on ihan vastaavanlainen?? Mä en tule rekisteröitymään yhteenkään höpöhöpöpalstalle.

Uusimmat

Suosituimmat