Tykkää tästä, jos olet av-pakolainen

Vierailija

Kuinka paljon meitä pakolaisia on?

Kommentit (13)

Vierailija

Ja minä kun olin innosta piukeana menossa viettämään päivittäistä AV:n selaushetkeäni. Ihan hirveää, jaxuhalatkaa mua nyt joku. :'(

Vierailija
Vierailija

Ja minä kun olin innosta piukeana menossa viettämään päivittäistä AV:n selaushetkeäni. Ihan hirveää, jaxuhalatkaa mua nyt joku. :'(

*HALIHALIPUS!* Et ole yksin!! <3 Mene AA-kerhoon (Anonyymit aaveelaiset), sieltä saat apua ja tukea tällä vaikealla hetkellä! Ja siis minäkin menin ennakkoluuloisena, että kaikki on kuitenkin jotain rappioaaveelaisia, lihavia mammoja crocseissa ja tukka sekasin jnejne, mutta ihan tosi - siellä on ihan kaikenlaista porukkaa! Ei se kato aina päällepäin näy. Tuetaan toisiamme!!

Vierailija
Vierailija

Virtuaalinen jaxuhali kaikille av-uhreille.

Vierailija

Ihanaa, nyt mä pääsen purkamaan tuskaani!! Mun elämä on pilalla ilman av:ta!!! :( Koko päivän olen tuskissani kärvistellyt, kun en enää pääse kirjoittelemaan av:lle..

Vierailija

Ärsyttää, vituttaa ja päivä on pilalla kun avlle tuli tuo rekisteröintipakko. Ärsyttää myös että jotkut jäävät avlle, ärsyttää myös kun tämän palstan nimi ei ole av. Vittu saatana

Vierailija
Vierailija

Johtuukohan rekisteröitymispakko sanomain toimittajaan ja perheeseensä kohdistuneesta ajojahdista?

Kenestä toimittajasta on kyse?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat