Idiootit siellä rekisteröityy ja vaahtoaa, kun

Vierailija

nimetkin näkyy! :D Vain älykääpiö tekee tunnarit sellaiselle palstalle kuin AV.

Kommentit (12)

Vierailija

Minä ilmoitin että että oikeat nimet näkyy ja joissan viestiketjuissa näkyy. En ikimaaimassa käytä palstoille rekisteröityessä mitään oikeita tietoja. Yksi AV MAMMA. Ei siellä minun nimeäni näy, tietenkään. 

Vierailija

Kyllä siellä parin keskustelijan nimet näky, mutta tiedä sit oliko keksittyjä... toisessa kyl näky tosi oudosti siinä etusivulla otsikon perässä tyyliin 'Niina Sopuli' ja sitten itse keskustelussa sen nimi olikin 'Miina Rokuli'??

En nyt viitsi linkittää jos oli kuitenkin niiden oikeat nimet jotka tuli vahingossa näkyviin :/

Vierailija
Vierailija

Pitäskö käydä kurkkaamassa? Josko sais jotain iloo tähänkin ankeaan päivään.

Mun käsittääkseni siellä näkyy nyt otsikon perässä vain avauksen tekijän nimimerkki,voihan jollain tietysti olla nimimerkkinä oma nimi.

Vierailija

kävin kurkkaamassa,joku AVmamma nimimerkillä oleva on tehnyt puolen tusinaa aloitusta siellä.Voi raasua yrittää kuolevaa palstaa pitää hengissä.

Vierailija
Vierailija

kävin kurkkaamassa,joku AVmamma nimimerkillä oleva on tehnyt puolen tusinaa aloitusta siellä.Voi raasua yrittää kuolevaa palstaa pitää hengissä.

heh heh

Vierailija
Vierailija

Jotkut, kun se nimi on monella.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Pitäskö käydä kurkkaamassa? Josko sais jotain iloo tähänkin ankeaan päivään.

Mun käsittääkseni siellä näkyy nyt otsikon perässä vain avauksen tekijän nimimerkki,voihan jollain tietysti olla nimimerkkinä oma nimi.

osassa näkyy sekä nimi, että nimimerkki, kun avaa viestin. teidä sitten, onko kumpikaan oikea nimi

Vierailija

Me ollaan kaikki AV Mammoja siellä. Rekisteröityessä pitää laittaa etunimeksi AV ja sukunimeksi Mamma. EI nimimerkkiä. Katso ohjeet sivulta. Meitä mammoja on siellä jo viitisenkymmentä, siksi monta aloitusta samalla nimellä. Anonyymiys säilyy!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat