Joko on alapää ajeltu iltaa varten?

Vierailija

Sori, oli pakko herätellä tännekin vähän sitä ehtaa tunnelmaa! ;)

Kommentit (9)

Vierailija

Mitäs illalla tapahtuu? Kysyy av-palstalainen, jolla nää ajeluketjut jäi vähemmälle huomiolle, mutta tässä korvikepalstan hiljaisuudessa alkaa puskissa kökkiminen tympäistä. Olettaisin, että aihe koskee rämemajavaani? Ajelin sen jo eilen uimahallia varten, jossa en uskaltanut kyykkyvatkata julkisesti. Tamponikoruja mulla ei oo kun ei täällä maalla uskalla olla erilainen ja kierukan langatkin on liian lyhyet.

Vierailija
Vierailija

Ajelija puuttuu, nin en viiti ajella. Röyhöttäköö puska. :(

Kuule kyllä se on oma apu paras apu tässäkin asiassa. Mies sheivas mulle sellaisen haavan häppäriin ettei voitu hässiä viikkoon. 

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Kuule kyllä se on oma apu paras apu tässäkin asiassa. Mies sheivas mulle sellaisen haavan häppäriin ettei voitu hässiä viikkoon. 

Olisi voinut pyllyyn laittaa.

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Olisi voinut pyllyyn laittaa.

No ei se sheivannut kuin puoliväliin häppäreitä, viidakko jatkui syvemmälle mennessä.. Olisi se takapihan ripsipiirakka ollut aika härskin näköinen vaikkei rekkamiehen pastilleja killunutkaan.

Vierailija
Vierailija

Tuli sheivattua samalla kertaa kun parrankin ajoi, ny on siliät ja sametinpehmeät.

Toivottavasti on myös jotain kovaakin.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Tarkotin tolla ajelijalla vähän muuta...:) Osaa kyllä itte partakonetta käyttää.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Tuli sheivattua samalla kertaa kun parrankin ajoi, ny on siliät ja sametinpehmeät.

Toivottavasti on myös jotain kovaakin.

Onnonon tarvittaessa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat