Miksi kunnon miehet eivät tee aloitetta?

Vierailija

Olen siinä mielessä vanhanaikainen että oletan miehen iskevän. Olen päättänyt tehdä suunnanmuutoksen ja haluavani rauhallisen ja kiltin miehen kaiken sen hyväksikäytön jälkeen. Nämä alfat tuovat aluksi sen kuun taivaalta ja panevat aivot pihalle mutta sitten kun saavat nalkkiin alkaa hyväksikäyttö. 

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ei ne uskalla jos olet itsekin alfanainen siis muodollisesti pätevä. Jos ne on jotain insinöörinörttejä niin saat itse raahata perässä. Ja sit ne lassukat valittaa miksi playerit vie kaikki naiset. Niiltä puuttuu itseluottamus.

Vierailija

Ei kunnon mies juokse jokaisen sutturan perässä. 

Kunnon mies ihastuu ja haluaa sen naisen, johon on ihastunut. Ei kukaan ihastu jokaiseen naiseen. Panomies vain luo naisille sellaisen illuusion, koska kyllähän mies kaikkea panee jos tilaisuus tulee (vrt. oranki oli ilotalon suosituin). 

Vierailija
Vierailija

Ei kunnon mies juokse jokaisen sutturan perässä. 

Kunnon mies ihastuu ja haluaa sen naisen, johon on ihastunut. Ei kukaan ihastu jokaiseen naiseen. Panomies vain luo naisille sellaisen illuusion, koska kyllähän mies kaikkea panee jos tilaisuus tulee (vrt. oranki oli ilotalon suosituin). 

No mua ei ole koskaan petetty. Siitäei ole kyse. Mut kyllä jokainen kaunis naonrn tieyäää miten ympärillä pyörii pelureita ja narsisteja. 

Vierailija

Tunsin ennen yhden naisen, joka pani vain hyvännäköisiä miehiä, mutta nyt itkee mikfi teki lspsen hullulle joka voenyt naisesta kaiken elämänilon.

Vierailija

kyllä nainenkin voi sen aloitteen tehdä nykyaikana.Se on vaan sellainen juurtunut vanhusten perimätieto 30 luvulta,että miesten pitäisi aina tehdä aloite.

Vierailija
Vierailija

kyllä nainenkin voi sen aloitteen tehdä nykyaikana.Se on vaan sellainen juurtunut vanhusten perimätieto 30 luvulta,että miesten pitäisi aina tehdä aloite.

Nainen, aloite on sinun jos haluat vain seksisuhteen. Muuten kuuluu miehelle.

Vierailija

En mä halua pelkkää seksiduhdetta. Haluan tutustua, jotta tiedän mitä kiinnostavasta miehestä ylipäänsä ajattelen. Liikaa pelissä kun on lapsikin. 

Vierailija

Etkö voisi tehdä aloitetta itse?

Minua aloitekyvyttömät miehet eivät häiritse PAITSI siinä tapauksessa, että mies on minusta kiinnostunut ja minä en puolestani hänestä. Ikävää koittaa jaksaa jossain harrastuksessa ympärilläni pörräävää miestä, josta en ole kiinnostunut (mm. siksi, että kaikki luulevat, että meillä on jotakin meneillään).

No, jouduin sitten kysymään häneltä suoraan onko kiinnostunut ja antamaan samantien rukkaset. Tunsin itseni paskiaiseksi, mutta en voinut muutakaan.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Nainen, aloite on sinun jos haluat vain seksisuhteen. Muuten kuuluu miehelle.

mies tuttavani kertoi että hänelle tapahtui näin.Ravintolassa istuskelemassa ollessaan hänen syliinsä oli yhtäkkiä istunut joku tuntematon nainen.Olivat siinä sitten jutustelleet koko illan,ja puhelintietojakin oli vaihdettu.Ovat olleet tähän mennessä 10:n vuotta naimisissa,ja on kolme lasta.Niin että ei ne kaikki naiset vain seksiä halua.

Vierailija
Vierailija

Ihan aikansa elänyttä, että pelkästään miehen pitäis tehdä aloite.

Jotkut naiset periaatteessa eivät tee lopullista aloitetta. Ovat tottuneet tulemaan isketyiksi ja tavallaan mene maku jos mies ei tule ja ota.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat