Vierailija

että hoitakaamme kukin omat menomme vakuutukset on keksitty suurten katastrofien estämiseksi.

Kommentit (8)

niin monesti olen kuullut mitä ihmeellisempiä asioita mitä me veroistamme maksamme. Esim alkoholistisairaiden katkollaolo maksuja, sukulaiset eivät heitä auta, kun on sossu olemassa!

en halua laskea aloitekyvyttömiä, laiskoja ja itsekkäitä heikoiksi. Mielestäni toisilta pummiminen on suurinta itsekkyyttä. On kummallista, kuinka " heikoilta" vastuunottoa vaativia pidetään itsekkäinä, muttei niitä, joiden käsi on toisten taskulla. Mielestäni on itsekkäämpää vaatia sellaista, joka ei kuulu kuin olla antamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Köyhille joukkohaudat? Olisiko siinä ratkaisu tähän ongelmaan?

Minä maksan tuloistani veroa yli 40 prosenttia, enkä ole vielä koskaan ajatellut, että väärään osoitteeseen menevät.

No, minua ei ota päähän. Toivottavasti sinunkaan harmituksesi ei vie elämästäsi iloa.

Mieheni on yrittäjä ja maksaa veroja aivan mielettömästi. Hitto että ottaa päähän sellaiset ihmiset jotka kadehtii kun meillä on rahaa...eivät ymmärrä että persesilmä pitkällä tehdään töitä sen eteen. Ei se raha ilmasta tule. Toisinsanoen maksellaan sosiaaliluukulla kävijöiden hammaskuluja, hautavihkoja, alkoholistien viinalasteja yms...Tottakai ihmiset hakee tukia jos ne on niihin oikeutettu! Liian helposti vaan tuppaavat samaan niitä OIKEESTI!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat