Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaipaat av:lta?

Vierailija

Kaipaatko tiettyjä ihmisiä tai ketjuja? Vai kenties upeaa värimaailmaa?

Mä kaipaan vilkkautta. AV oli täydellinen paikka viettää aikaa ja tunti hurahti nopeasti, mutta ei enää. :( AV oli myös hyvää lukemista kun istui vessassa.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Enpä oikeastaan mitään, koska tämähän on ihan samalainen. Tosin vähempi täällä on vielä porukkaa, mutta eiköhän ne tänne löydä!

Vierailija
Vierailija

Yks mun aloittama tärkeä ketju jäi sinne. Vituttaa.

Aloita se uudelleen täällä. Ehkä joku ystävällinen sinne rekisteröitynyt ihminen voisi jopa linkittää siitä ketjusta täällä olevaan uuteen versioon?

Itse toivoisin "tavarapaljous :(" ketjun jatkumista täällä. Taidanpa tehdä aloituksen.

Vierailija

Mobiili versio

tä, puhelimella hankala kirjoittaa, hyppii nämä rivit yms.

lisäksi ihmisiä lisää. Nyt osa on av.lla osa täällä ja osa varmaan seilaa eksyneenä ympäri nettiä, kun eivät tiedä minne mennä.

Vierailija

Kaikkia bloggaajiin liittyviä ketjuja erityisesti, mutta myös sitä keskustelujen vilkkautta ja palstan eloisuuutta. Täällä on ihan kuollutta. 

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Yks mun aloittama tärkeä ketju jäi sinne. Vituttaa.

Aloita se uudelleen täällä. Ehkä joku ystävällinen sinne rekisteröitynyt ihminen voisi jopa linkittää siitä ketjusta täällä olevaan uuteen versioon?

Itse toivoisin "tavarapaljous :(" ketjun jatkumista täällä. Taidanpa tehdä aloituksen.

Ehkä aloitankin mutta tarkkailen nyt tilannetta hetken. Turha aloittaa jos tänne tulee sama uudistus.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat