Miehen ainaiset työt ja menot

Vierailija

Hei, olemme yrittäjä pariskunta jolla on ennestään kolme vuotias lapsi ja nyt odotellaan toista lasta. Ongelmaksi on kumminkin muodostunut että mies ei ikinä ole kotona. On aina joko töitä tai sopii omia menoja. Kotona ollessa päivällä ei tee muuta kuin nukkuu koska tekee pitkää päivää. Nyt viimeiset neljä kk on ollut pelkästään miehen menoja täynnä ja alan olla niin täynnä tätä.

Olen viimeksi lenkillä tai salilla käynyt vuosi sitten. Miehellä ei ikinä ole aikaa järjestää edes kertaa viikkoon aikaa että pääsisin tunnin lenkille!  Mm. Neljän kuukauden aikana mies on harrastanut metsästystä, messuilla käymistä, juopottelua, ja kavereiden avuntarpeet menee heti edelle. Saattaa istua heidän kanssa yömyöhäiseen iltaa ja ihmettelee kun on kiukkuinen akka kotona odottamassa. 

Poika ikävöi isäänsä ja odottaa aina yhteistä aikaa. Viimeksi olemme 2 kk sitten käyneet ostamassa joululahjoja yhdessä ja alunperin sekin reissu oli työn takia vaan se työ peruuntui. Sitä edellinen kerta on kesällä. Vuoden aikana mies on pitänyt yhden vapaan päivän joka käytiin päivän reissussa 120 km päässä.

Lisäksi tämä tilanne on riistäytynyt siihen että mies ei ymmärrä mun oman ajan tarvetta ja haukkuu mut kiittämättömäksi paskaksi. Hoidan kodin, sen lämmityksen ja siivoamisen, meidän lapsen, meidän lemmikit ym. Ja kaiken mihin aika vaan riittää. 

Oisko ehdotuksia miten saisin miehen päähän taottua kuinka epäreilua tämä on ja kuinka tarvitsen apua pojan kasvatukseen? Lisäksi mies on hyvin hermostunut kotona ollessaan. Tuntuu kuin se olisi sille pakko pullaa.  Kuulemma kukaan ei minua katsoisi edes näinkään pitkään, että olen niin vittumainen ihminen. Mutta siis tosiasiassa en ole käynyt vuoteen ilman lasta missään muualla kun hammaslääkärissä ja nyt neuvolassa. 

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat