Tunnetko ketään kuka olisi saanut lutikoita kirpparilta?

Vierailija

Tunnetko ketään kuka olisi saanut kirpparitavaroista tai nettiostoksista lutikat riesakseen? Ostin netistä laukun, joka osoittautui huonoksi kaupaksi ja nyt sain päähänpinttymän, että entäs jos luotettavan oloisen myyjän laukun mukana tulikin nyt lutikoita kun tavarakaan ei ollut sitä mitä piti. Olen vainoharhainen! Liikaa viime aikoina tullut luettua juttuja lutikkahelvettiin joutuneista. :(

Kommentit (9)

Vierailija

En ole kuullut. En tiedä, että kenelläkään tuttavallani olisi ollut lutikoita. Tuskin moni silti haluaa sellaisesta huudella kylillä. Voihan sen laukun pakastaa, jos epäilyttää.

Vierailija

Tollaset pikkutavarat on helppo saunottaa tai pakastaa niin lutikat kuolee.

Itse kysymyksen, en tunne ketään joka olisi saanut kirpputoritavaran mukana lutikoita.

Vierailija

Laukku on nyt ollut ulkovarastossa eli pakkasessa tiukasti suljetussa pussissa, mutta se ehti olla meillä sisällä muutaman tunnin kun tutkin sitä ja kyselin laukun aitoudesta. Ääh, olen juuri tällainen, että pelästyn asioita enkä sitten pääse ajatuksesta eroon! Ehkä on kuitenkin todennäköisempää että laukun mukana ei tullut kutsumattomia vieraita, toivottavasti... Tähän loppui minun second hand hankinnat!

ap

Vierailija
Vierailija

Laukku on nyt ollut ulkovarastossa eli pakkasessa tiukasti suljetussa pussissa, mutta se ehti olla meillä sisällä muutaman tunnin kun tutkin sitä ja kyselin laukun aitoudesta. Ääh, olen juuri tällainen, että pelästyn asioita enkä sitten pääse ajatuksesta eroon! Ehkä on kuitenkin todennäköisempää että laukun mukana ei tullut kutsumattomia vieraita, toivottavasti... Tähän loppui minun second hand hankinnat!

ap

Sitä pakkasta pitää olla tarpeeksi. Pikkupakkanen ei ehkä riitä lutikoille. Mutta toisaalta: Nyt rauhoitu. Et ole saanut mitään lutikoita kunnes toisin todistetaan. Yhtä hyvin voit saada niitä ruokakaupastakin tai teillä vierailevan kaverin housunlahkeista tms

Vierailija

Ei koskaan kirppiksiltä, mutta viimeisen päälle siivousintoilija-siskoni antoi meille poikansa vanhoja vaatteita, ja niiden mukana rupesi meillä vaatteisiin tulemaan pieniä reikiä.

Vierailija
Vierailija

Ei koskaan kirppiksiltä, mutta viimeisen päälle siivousintoilija-siskoni antoi meille poikansa vanhoja vaatteita, ja niiden mukana rupesi meillä vaatteisiin tulemaan pieniä reikiä.

Ei lutikat vaatteita syö

Vierailija

En ainakaan muista, että kukaan olisi saanut. Kaveripariskunta sai luteita alivuokralaisensa kamoista, jollain on ehkä ollut jotain ötökkäongelmia roskalavalta poimitussa huonekalussa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat