Mikä oli eka ajatuksesi, kun huomasit, että aihevapaalle tuli rekkaripakko?

Vierailija

-

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Että missä mä nyt juttelen, kun ei niitä oikeitakaan kavereita ole.

Thank god joku sitten vinkkasi tästä. Mä en ole siis hetkeäkään miettinyt rekisteröitymistä. Mä en halua olla millään tavalla liitettävissä av:hen.

Vierailija
Vierailija

Että missä mä nyt juttelen, kun ei niitä oikeitakaan kavereita ole.

Thank god joku sitten vinkkasi tästä. Mä en ole siis hetkeäkään miettinyt rekisteröitymistä. Mä en halua olla millään tavalla liitettävissä av:hen.

samoin!!! Mä olen sellainen erityisherkkätyyppi, erittäin introvertti vielä, en jaksa ihmisiä, oma perhekin on välillä liikaa.. Nyt sitten olisi pitänyt rekisteröityä, että saan keskustella niiden ainoiden ihmisten kanssa joiden juttuja jaksan... Olen sitten mieluummin vaiti tai puhun täällä! 

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Miten sitä nykyisin illat kuluttaa, kun ei ole av:ta????

No nyt on sv...

Tää palsta vaikuttaa niin tylsältä.

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

No nyt on sv...

No onhan se niin kauan tylsä, että saadaan lisää porukkaa tänne. Aloittakaa kunnon keskusteluja, niin ei oo niin tylsää.

Vierailija

Tai siis onhan se tylsää, kun kaikki lätisee vaan av:sta. Koittakaa nyt päästä yli jo, ja jatkakaa täällä samoilla aiheilla kun oisitte av:lla jatkaneet.

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

No nyt on sv...

No miksihän?? Porukka vain tuijottaa ruutua ja odottaa, että muut viihdyttää! Tehkää niitä aloituksia ja vastailtaa! Ja lopettakaa se märiseminen av:sta.

Vierailija

Ensimmäinen ajatukseni oli että pääsen kääntämään uuden lehden elämässäni. Tosin en minä ehtinyt olla kuin vähän aikaa kyseisellä palstalla. Siksi toinen ajatukseni oli se että olinkohan minä ollut osatekijä, koska saatoin pitkäänkin väitellä joidenkin kanssa. Tsau.

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

No nyt on sv...

Ehkä vielä. Kun kai jotenkin pieni hämmennys, että jääkö toi rekisteröintipakko vai ei ja ulottuuko se kohta tänne äsveellekin.

Vaan eipä siinä mitään. Hyvä markkinarako kun Sanomat tekee harakirin. Ilmoitan kun saadaan AV:n kaltainen keskustelupalsta pystyyn, terveiset myös mainostajille. Sinne vaan sitten kaikki.

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

No nyt on sv...

No onhan se niin kauan tylsä, että saadaan lisää porukkaa tänne. Aloittakaa kunnon keskusteluja, niin ei oo niin tylsää.

Mut hei... ihanaa, että olette täällä. Tuetaan me toinen toisiamme tällä kansallisen kriisin hetkellä

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

No nyt on sv...

Ehkä vielä. Kun kai jotenkin pieni hämmennys, että jääkö toi rekisteröintipakko vai ei ja ulottuuko se kohta tänne äsveellekin.

Vaan eipä siinä mitään. Hyvä markkinarako kun Sanomat tekee harakirin. Ilmoitan kun saadaan AV:n kaltainen keskustelupalsta pystyyn, terveiset myös mainostajille. Sinne vaan sitten kaikki.

"Av:n kaltainen keskustelupalsta pystyyn". Herää pahvi. Sä olet juuri parhaillaan sellaisella!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat