Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää on paska palsta

Vierailija

taidan mennä kokonaan pois..

Kommentit (14)

Vierailija
Vierailija

Kyllä me tähän totutaan. vauvankuva vain puuttuu tuosta ylhäältä. samat mainokset ja kaikki. pehmeä lasku ;)

Mutta mulla on ikävä sitä Tapio Suomisen näköistä riipputissivauvaa :(

Vierailija

Kiva asenne sulla... Eihän täällä,ole pakko olla, mutta henk.koht. uskon, että tänne voitaisiin saada sama vanha kunnolla fiilis, kunhan kaikki kantaa kortensa kekoon! :)

Vierailija
Vierailija

Tähän olisi ok jos täällä olisi jengiä. Ei oo rekisteripakkoa ja sana on vapaa. 

Mut me ollaan jengi. Tehdään tästä kivaa. Voidaan me kahdestaankin väitellä ja provoilla. Tee pari kunnon provoa, niin mä yritän laittaa parastani ja vastata niihin ;)))

Vierailija

Ainoa puute juurikin tuo mobiilisivusto ja se, että alas skrollatessa ei tule sitä mini-etusivua näkyviin, itse tykkäsin klikkailla sieltä keskustelujen välillä ettei aina tarvitse käydä etusivun kautta.

Vierailija

Ota iisisti. Kyllä tää vilkastuu, kun porukat löytää perille. Annetaan aikaa sopeutumiseen. Tilanne on AV:llä ollut traumaattinen, palautuminen vie vähintään muutaman päivän.

Vierailija

Aikansa kutakin. Ei tämä ole sama, eikä tänne eksy kaiken maailman kahjot, niinku av:lle eksy. Lopetan palstailun. Tuntuu väkinäiseltä koko touhu. Hyvät jatkot teille ketkä jatkatte jossain! Hauskaa oli aikansa kyllä! :D

Uusimmat

Suosituimmat