Ihan jokainen mies haluaa nuoren naisen

Vierailija

Että ihan turhaan te mammat pidätte itsestänne huolta, miehet haluavat silti niitä nuorempia ja kauniimpia. Ja kyllä se synnytys jotain pilaa, turhaa itsepetosta väittää muuta. Kannattais pysyä lapsettomana, niin ei tarvitse olla miehelle pelkkä kodinkone.

Kommentit (9)

Vierailija

Mutta jos mies on 45v, niin eikös tällainen timmi hiukan päälle 30-vuotias ole sille nuori? Mä kun tykkään just tuollaisista 4-kymppisistä.

Vierailija

Loistavaa, yritystä löytyy jo.

Mutta mulla on tiukempi kuin synnyttämättömällä. Eikä mun mies tykkää keskenkasvuisista kakaroista vaan arvostaa kypsempää naista.

Ap, oot vaan epävarma itsestäs, etkä säkään pysy ikuisesti nuorena.

Vierailija
Vierailija

Että ihan turhaan te mammat pidätte itsestänne huolta, miehet haluavat silti niitä nuorempia ja kauniimpia. Ja kyllä se synnytys jotain pilaa, turhaa itsepetosta väittää muuta. Kannattais pysyä lapsettomana, niin ei tarvitse olla miehelle pelkkä kodinkone.

No jaa. Osa miehistä haluaa nuoremman, koska uuni vielä toimii ja jotakin syntyykin, hui sehän menee pilalle, sen värkin kautta.

Vierailija

Mä olen työpaikassa, jossa 80% naisista on parikymppisiä. Lähimmät työkaverini ovat 20v. Heidän juttujaan kuunnellessa ei voi olla ajattelematta muuta kuin, että jos aikuinen mies haluaa tuollaisen, niin silloin se mies ei ole mun tyyppiä eikä siis haittaa tippaakaan, että sen nuoremman valitsee. Jos yli 30v mies on parikymppisen kanssa, niin se kertoo aika paljon siitä miehestä.

Vierailija

Minä olisin ennemmin yksin kuin omanikäisen miehen kanssa, joka alkaisi suhteeseen parikymppisen kanssa. Eli jos mut joskus vaihdetaan parikymppiseen (mitä pitäisin hyvin outona ellei miehelle puhkea joku mielensairaus) niin olkoon sitten niin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat