G: kuulutko joukkoon joka muistaa päivämääriä

Vierailija

vai joukkoon joka ei muista kuin parin omaisen synttymä- ja nimipäivät ja oman hääpäivänsä?

Mä en muista kuin juuri ja juuri nuo. En muista edes minä päivänä äiti kuoli. En edes oikein vuottakaan. Isovanhemmista en mitään päivämääriä saati edes vuosia. Kyse ei ole muistin huonoudesta koska teen päivittäin tietotyötä. Tietoa on vain niin paljon että jostain tiedosta on luovuttava.

Kommentit (2)

Vierailija

Muistan tosi huonosti päivämääriä tai muitakaan numeroita, esim. lapsen nimipäivää en muista kuukautta lukuunottamatta. Kaverien lasten iät voivat mennä vuodella-kahdella pieleen, ei noista jaksa pitää lukua minkä ikäinen kukakin on, hädin tuskin muistan omankaan lapsen ikää :) 

Ja osaan kuitenkin esim. kirjastoluokat ulkoa (teen siis niiden parissa töitä)...

Vierailija

Mä muistan perheenjäsenten syntymäpäivät, muutaman ala-asteen luokkakaverin synttärit (siis henkilöiden joiden kanssa en ole juhlinut synttäreitä yli viiteentoista vuoteen) ja muutaman muun. Vanhemmalla iällä saatujen ystävien synttäreitä ei ole tullut painettua mieleen, kun ei kukaan niitä oikein juhli.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat