Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko aaveen rekkaripakko näkymään psykiatrisessa päivystyksessä?

Vierailija

kun mammat hajoilevat joukolla henkisen tuen puutteessa....

Kommentit (11)

Vierailija
Vierailija

no ihan varmasti. Miksei hallitus tee mitään?

ja sitten siellä päivystyksessä on vielä niin kauheat jonot. Miksi tämä rekkaripakko laitettiin juuri tähän saumaan... huoh.

Vierailija

näin on,pirullista toimintaa kun juuri olet selvinnyt joulusta hengissä,ja olet siinä palstailemassa rahattomana.Niin yhtäkkiä pam!isku vasten kasvoja.Miten paljon AV:nen voi sietää,kysynpähän vaan.

Vierailija

U(seesti minäkin olin avlla ja välillä provoilin mutta en yleensä puutu uskontoon ja en en halua puhua muslimeista, juutalaisista. Kummastakin kokemuksia, aviomiehen muodossa ekasta, toki erottu ja jälkimmäisessä sikäli että oon ollut Israelissa moneen eri otteeseen. 

Vierailija

Toimittajat hoi... tehkää juttu. Haastatelkaa vaikka kriisipuhelinten työntekijöitä; onko tämä asia näkynyt kriisipuheluissa

Sossuilta voi kysyä, onko ls-ilmoja tullut eilen enemmän kun ei saa tukea eikä neuvoja enää palstalta ja mammat joutuvat luottamaan kehnoon maalaisjärkeensä.

Vierailija
Vierailija

Mut siis eihän tuo vitonen liity mitenkään avauksen aiheeseen

ei ehkä liitykään,mutta ei se nyt tässä tilanteessa varmaan haittaakaan.AV saattaa olla vielä niin järkyttynyt että ei vielä oikein hahmota missä mennään.

Vierailija

Tässä punnittiin kyllä hallituksen todellinen kriisinratkaisukyky.

Ja mitä ne tekee? Ei mitään. Katsovat vierestä kun Sanoma ajaa suomalaisia pakolaisiksi omassa maassaan. Jos ovat edes kuulleet koko asiasta siellä norsunluutornissaan.

Kiitos vaan. Herrat ne ei ymmärrä toisten hätää.

Vierailija

Itse en oo niin riippuvainen jos kaikkiin tulee rekisteröintipakko niin anti olla. Nytkin on luvassa siivousta, kaupassa käyntiä, ruoanlaittoa, lukemista, pyykki ja astianpesukone päällä jne. 

Uusimmat

Suosituimmat