Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä harrastus/tekemistä 6v:ole kesäksi?

Vierailija

Mies koko kesän töissä ja minä lasten kanssa kotona. 1v ei vielä puuhaa kaipaa, mutta mitä kivaa keksisi 6 v pojalle? Ei ole autoa käytössä, mutta asutaan isossa kaupungissa, jossa on hyvät julkiset yhteydet.

Kommentit (8)

Vierailija

No on, mutta mikä estää asiaa miettimästä nyt kun on aikaa. Katsoa kaikkea sitä ehtii miettimään hyvissä ajoin, kun av hyytyi;) Tällä menolla mä olen ennen hiihtolomaa saanut valmiiksi elämän kymmenvuotissuunnitelman koko perheelle:D

T. Ap

Vierailija

Ei tarvitse olla kummempaa kun säännölliset ulkoiluajat, leikkipuisto ja ainakin Hgissä saa joissain leikkipuistoissa kesällä ruokaa. Välillä mennä uimaan ja hiekkaleikkejä rantsussa. Eikö oo mummolaa? 

Vierailija

No ei ole tietenkään pakko olla mitään, mutta kun talven harrastukset jäävät tauolle ja minnekään ei päästä reissuun, ajattelin että kotona olemisen lisäksi voisi olla lapsestakin kivaa joku harrastus ja samalla vaikka oppia tai päästä tekemään jotain uutta. Kyllä tässä kotona ja lähipuistoissa on ehtinyt vuosien mittaan käymään ja ehtii koko kesän aikana käymään sen verran paljon, ettei lapsi mene varmaan rikki, vaikka kerran kaksi viikossa 6v tekisi jotain muutakin. Ei ole sellaista mummolaa, joka nyt tähän asiaan hirveästi vaikuttaisi.

T. Ap

Vierailija

kastematojen tonkimista. Tuonikäinen ihan oikeasti innostuu vielä mistä tahansa... odotapa, kun se tulee teini-ikään

*pahanilmanlintu lakonisena*

Uusimmat

Suosituimmat