Repesitkö synnytyksessä?

Vierailija

Mitkä asteet, ja jäikö vaivaamaan jotenkin tai ilmenikö ongelmia myöhemmin?

Kommentit (8)

Vierailija

En muista enää mitään asteita, tikkejä tuli muutama. Ei ongelmia. Yritän nyt vastata vähän jokaiselle vaikkei mulla varsinaisesti olisi keskusteluun mitään annettavaa, mutta saataisiin tänne vähän enemmän eloa!

Vierailija
Vierailija

En muista enää mitään asteita, tikkejä tuli muutama. Ei ongelmia. Yritän nyt vastata vähän jokaiselle vaikkei mulla varsinaisesti olisi keskusteluun mitään annettavaa, mutta saataisiin tänne vähän enemmän eloa!

Minullakin tuli vähän sääli ap:ta, kun huomasin, että se epätoivoisesti yrittää vääntää jotain avausta ja keventää tunnelmaa. Joten: en revennyt :)

Vierailija

Luulisi, että tähän aloitukseen löytyisi vastaajia, mutta taitaa olla väki vähissä. Sain siis 3. asteen repeämät, ja lääkäri sanoi että tulee vielä todennäköisesti vaivaamaan. Pidätyskyky on hyvä, mutta ei palautunut täysin ja synnytyksestä on reilu vuosi. Ap

Vierailija
Vierailija

miten kaikki on niin ystävällisiä? Mulle tehtiin epitosomia josta toivuin n.60c.

Mikä ihmeen 60c? Eppari merkataan II asteen repeämäksi. Repeämät luokitellaan asteilla I-IV.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

miten kaikki on niin ystävällisiä? Mulle tehtiin epitosomia josta toivuin n.60c.

on hankala kirjottaa, tarkoitin 6kk. En tiennyt että epitosomia on toisen asteen vaurio.

Mikä ihmeen 60c? Eppari merkataan II asteen repeämäksi. Repeämät luokitellaan asteilla I-IV.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat