Peukuta: Aku Hirviniemen lipun tallominen hauskaa?

Vierailija

Peukku ylös jos mielestäsi oli hauska sketsi, peukku alas jos meni överiksi.

Kommentit (6)

Vierailija

En ole katsonut mitään lipun tallomis-ohjelmaa, mutta avauksesi perusteella alapeukutan. Lipun tallominen ei ole koskaan hyvä idea. On asioita, jotka ovat joillekin ihmisille pyhiä, ja on viisautta olla häpäisemättä niitä asioita, vaikka haluaisikin vitsailla tai provosoida. Kritiikin voi esittää asiallisesti ja rakentavasti ja huumorille löytyy harmittomampia ilmenemismuotoja. Jos joku tästä neuvostani huolimatta tekee tuhmasti, ja talloo lippua, muiden pitäisi toisaalta olla silloinkin fiksuja ja antaa anteeksi tallojalle, koska hän ei ilmeisestikään ole ymmärtänyt, miten paljon on loukannut tai suututtanut muita. Tai vaihtoehtoisesti, jos emme halua antaa anteeksi, niin ainakin voimme ohittaa asian ja jättää tekijän miettimään tekosiaan ihan itsekseen.

Summa summarum: Rakkaus ja anteeksianto ovat yleviä periaatteita kaikessa. Suosittelen niitä kaikille ihmisille kaikkiin asioihin neuvoksi. Kun minä rakastan ensin, niin muiden on helpompi rakastaa minua. Kun sinä rakastat ensin, muiden on helpompi rakastaa sinua.

Vierailija

Voi hyvänen aika. Se ei ollut OIKEA Suomen lippu. Lapseni piirteli ja askarteli itsenäisyyspäivän kunniaksi A4-papereille kymmenittäin lippuja, muutamaa päivää myöhemmin revin kaikki paitsi yhden ja heitin roskikseen. Olenko nyt häpäissyt Suomen lipun?

Vierailija

Kingi-ohjelmassa tehtiin selväksi, ettei porukka kavahda rajuakaan huumoria. MTV3:n uutuusohjelma Kingin lopussa nähtiin hämmentävä episodi, kun Aku Hirviniemen esittämä hahmo Hannu Pakarainen alkoi talloa Suomen lippua lavalla.

Hahmo kertoi esityksensä aluksi isänmaallisuudestaan ja siitä, kuinka hänen välit isoisään olivat menneet poikki sen jälkeen kun hän ilmoittautui siviilipalvelukseen.

Suomen lippu harteillaan Pakarainen, eli Hirviniemi, esitti Finlandia hymnin rockversiona. Kesken esityksen lavan pyrotekniikat alkoivat räiskyä ja hahmo luuli lipun syttyneen palamaan.

Hirviniemi viskasi lipun maahan ja alkoi hyppiä sen päällä tasajalkaa ikään kuin sammuttaakseen sitä. Tallomisen lisäksi Hirviniemen hahmo availi jo sepalustaan virtsatakseen lipun päälle, mutta juontaja Antti Holma riensi keskeyttämään esityksen. IS

Vierailija

ETTEKÖ TE VITUN VATIPÄÄT TAJUA ETTÄ SE OLI LAKANA JOHON OLI MAALATTU V I O L E T T I RISTI??!! MINKÄ VITUN TAKIA KEHTAATTE SYYTTÄÄ HÄNTÄ LIPUN HÄPÄISYSTÄ. ITSE ETTE OLE ISÄNMAALLISIA KUN ETTE EDES OMAN MAANNE LIPPUA TUNNISTA HUORAT..

Vierailija

Minun mielestä koko Kingi ohjelma oli ihan mielettömän hyvä ja laadukas ohjelma. En yleensäkään vedä hernettä nenääni kovin pienistä :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat