Seuraa 

Mielenkiinnosta kyselisin, onko teillä samankaltaisuuksia omassa raskaudessanne jos vertaa äitinne raskauteen/synnytykseen?

Meillä äiti kertoi ettei hän ollut saanut yhtään raskausarpea ja oli oksennellut suunnilleen puolet raskausajasta, mulla taas on onneksi ollut (ainakin tähän saakka) " vain" paha olo, oksetus ei ole tullut.

Kommentit (5)

En ole ikinä nähnyt kenelläkään yhtä paljon ja yhtä kamalia raskausarpia kuin itselläni, paitsi äidilläni. Ja isoäidillä oli kuulemma samanlaiset. Toivottavasti tyttäreni perii ihon venyväisyysgeenin isältään... ;)

synnytykset ovat olleet helppoja ja nopeita äidilläni, niin myös esikoiseni kohdalla. Äitini kaikki synnytykset (yht.3) ovat menneet reippaasti yliajalle, esikoinen käynnistetty, samoin kävi minulle. Äitini varoitti että supistukset saattavat tuntua vain selän puolella, niin sitten tuntui minullakin, kätilöt eivät meinanneet uskoa kun sanoin että supistaa ja koskee kovasti kun laite ei niitä rekisteröinyt, vähän ajan päästä sainkin jo luvan ponnistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lueskelin ihan mielenkiinnosta äitini äitiyskorttia ja ihan ällistyin kuinka samanlaisia raskautemme ovat olleet. Esim. sf- mitat ovat olleet tismalleen samoja, samoin painonnousu ja hemoglobiini. Äitini on myös kertonut, että hän oksenteli alkuraskaudesta tasan 4 kuukautta. Sen jälkeen se loppui kuin seinään. Minulla oli aivan sama juttu. Äidilläni oli myös erittäin helppo synnytys, saa nähdä miten minun käy?! Vähän jännittää, nimittäin la on jo ensi viikolla... :)

Hanna rv 38+3

En ole koskaan tajunnut katsoa tai kysyä onko äidille tullut raskausarpia, itselläni ei ainakaan vielä ole.

Molemmat ollaan kuitenkin jouduttu varhain saikulle noiden suppareiden takia, äiti on maannut sairaalassakin pikkuveljeäni odottaessa kun paikat on alkaneet avautua liian aikaisin. Itse onneksi olen vielä kotona saanut maata...

tutanna 29+2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat