Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

rfsu raskaustesti tulokset

Vierailija

Joo eli oon yrittänyt googlailla, kun tein juuri tuon rfsu:n raskaustestin enkä ole varma tuloksesta. Haluaisin, että joku neuvoisi kokematonta ihmistä nyt selkeästi. Siis: mihin kohtaan sen toisen viivan pitäisi testissä tulla, jos on raskaana?

Eli jos oletetaan, että testi on pöydällä niin, että se värillinen punainen tikku, josta pidetään kiinni on vasemmalla, sitten tulee se ensimmäinen punainen viiva, sen jälkeen ei ole mitään muuta kuin vaaleaa ja sitten tulee se muovinen vaaleampi kohta (tähänkö pitäisi viivan tulla?), sitten sen muovisen vaalean oikealla puolella on vaaleanpunaista (viivako?) ja sitten alkaa se max-kappale. Eli tuleeko viiva muovisen vaalean osan ja max-kappaleen väliin vai muovisen vaalean osan ja normin punaisen viivan väliin. Eli vaalean muovisen osan oikealle vai vasemmalle puolelle? Toivottavasti joku ymmärsi mitä haen takaa, kiitoos :)

Kommentit (2)

Vierailija

Toisen viivan kuuluisi tulla heti kontrolliviivan viereen vaalealle alueelle ennen tuota muovista osaa, tässä tapauksessa ilmeisesti siis oikealle.

Vierailija

viivojen kuuluu tulla aika lähekkäin, itse myös hämmennyin kun siinä punaisen osan kohalla oli viiva mutta paketissa se näkyy ja se pitää paikkaansa :) luotettavia on itse tehnyt kaikissa raskauksissa rfsun testejä monia !! ja vaikka haaleeta näyttää plussa on !!

Uusimmat

Suosituimmat