Lastenhoitajasta lastentarhanopettajaksi

Vierailija

Olen sosionomi ja päiväkodissa olen työskennellyt kahden harjottelun ja yhden syksyn mittaisen työkokeilun verran. Olen pääsemässä lastentarhanopettajan sijaiseksi ja tehtävänkuva jännittää minua kovasti vaikka yritänkin suhtautua asiaan rauhallisesti ja hyvillä mielin. Haluaisin kuulla, mistä saisi hyvää apua suunnitteluihin ja onko jollain sellaista kokemusta, josta minulle olisi apua kertoa. Suhtaudun lapsiin hyvin vastuullisesti ja toivon, että voin olla heille paras mahdollinen lto, joten haluaisin nyt saada kaiken tuen tehtävääni. Olisi kiva kuulla vinkkejä niiltä, jotka ovat olleet samankaltaisessa tilanteessa. =)

Kommentit (1)

Vierailija

Tärkeintä on, että kuuntelet tiimiäsi ja suunnittelette myös yhdessä. Sinulla on vastuu ja pedagoginen osaaminen ja näkemys, mutta sinun täytyy osata huolehtia myös työkavereista tiimissäsi.

Vinkkejä toimintaan löytyy hyvin netistä ja kirjoista. Suosittelen lukemaan kirjat Tunne minut! Ja Kato mua! :) Tsemppiä työhön. Ole herkällä korvalla, hellällä sydämellä ja luota itseesi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat