Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

laiska mies?

Vierailija

No-niin, täällä ollaan avautumassa. Lähtökohtana on, minun väsymys siihen että joudun tekemään lähes kaiken yksin. Meillä on lapsia, mies kotona(työpaikassa yt) mutta meillä minä olen se joka pyörittää arkea. Aamulla ensimmäisenä mies alkaa pelaamaan, ei tee aamupalaa lapsille ei pue heitä yms. Pelaaminen jatkuu tunteja. Minä keksin virikkeet lapsille ja siivoan heidän jäljet. Iltaan asti sama juttu. Joskus ulos tuo lähtee meidän mukana. Illalla pelaa kun lapset pitää laittaa nukkumaan, Plääh. Kaikki kotityöt on minun vastuulla, roskat kerään minä minne hän ne milloinkin jättää, pyykkikoneeseen ei ole ikinä koskenut. Useina päivinä myös tissuttelee olutta ja on aivan omissa oloissaan. Minun voimavarat on ihan lopussa. Ja kyllä, olen alkanut mäkättämään kun mikään ei tunnu häneltä onnistuvan. Silloin saan vaan hyminää ja joskus haukut omaan niskaani.

Kommentit (1)

Vierailija

Olisiko miehelläsi mahdollisesti masennus? Kuullostaa siltä että hänen elämänhallintansa on pielessä. Mäkättäminen ei paranna hänen masennustaan, vaan mies olisi saatava avun piiriin. Miehille reagoiminen työpaikan menetykseen (tai sen uhkaan) voi olla todella voimakasta ja viedä suunnan elämältä. Eikä yhtään auta että siinä nainen koittaa sanoa että onhan sulla tässä tämä perhe jne. 

Uusimmat

Suosituimmat