Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tässä taannoin laitoin viestin mutta se on kadonnut jonnekin.

mutta anyway. Olemme tässä tehtailleet kolmosta meidän perheeseen, itsellä kaksi varhaisteiniä edellisestä liitosta tämä mahdollisesti tuleva pienokainen on sitten miehelleni ensimmäinen.

Tosiaan aikaisemmin jo kerroin että unta riittäisi vaikka koko komppanialle, aina herätetään kesken ja uni on syvää. Viluttaa, kaksi peittoa, villasukat, trikoot ja yöpaita, todella seksikästä =). Itkuherkkyyttä on ollut, mies sanoi tiukempaan sävyyn mulle jotain kun olin menossa suihkuun, itku siellä tuli kun tuntui niin pahalta.

Muutamana päivänä ollut vatsassa juilimista, jomotusta - ei menkkamaista kipua joka on reunoilla vaan tossa navan seudussa. Etomista, enemmän iltasella nukkumaan mennessä, tosin tänään ja eilen päivällä, nytkin jatkuvaa etomista ja vähän huimaakin. Vatsallani kun tykkään nukkua niin tissit ovat tiellä ja vatsan turvotus tuntuu. Töistä ei tahdo tulla mitään.

No, jotenkin tuntuu siltä että plussaa saattaisi tulla, mutta odotan malttamattomana kuitenkin että jos se täti tulisi kylään, kuten se on tehnyt jo uskollisesti 10 kk ajan.

-nupsukka-

Kommentit (5)

siitä on niin paljon aikaa kun viimeksi olen ollut raskaana.... tosin tädin pois jääminenhän kertoo sen että aika on tehdä testi...

Mulla itellä on itku ollut hyvinkin herkässä alkuraskauden aikana! Siitä se on tasoittunut kyllä, mutta melkein se alkoi samalla kun testasin plussaa...

Väsymys on toinen vahva oire sekä tuo etova olo. Ikinä en kolmen raskauden aikaan ole oksentanut (onnen tyttö...) mutta etova olo on ollut " kylässä" kaikissa raskauksissa.

Toivottavasti plussaat! Pidetään peukkuja!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itselläni ei ole lapsia, ainakaan toistaiseksi, mutta nyt menkat on myöhässä 5 päivää...Ei muita merkittäviä oireita kun järkyttävä paleleminen ja väsymys, enkä ole kipeänä. Mies ihmettelee ku kökötän sohvalla peiton alla villasukat jalassa ja täysissä pukeissa kun itse käyskentelee boksereissa ja t-paidassa! :) Enpä tiiä mitä tämä vaiva on, pahin vauvakuumekausi saavutti huippunsa jouluna ja trendi on ollut laskujohteessa siitä lähtien.. :) En halua kyllä turhan tähden testatakkaan.

Siis itkuherkkyys, palelu ja väsymys.

Mulle neuvolantäti sanoi ekaa oottaessani, että raskauteen kuuluu ainakin nää kolme oiretta: väsymys, palelu ja pahoinvointi. Ja kaksi niistä on voimakkaampia, kolmatta ei välttämättä esiinny. Mulla on kaikissa kolmessa raskaudessa ollu oireina noi väsymys ja paleleminen. Lisäksi itkeskelin ihan pikku asioista yms...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat