Sinnikäs kerjääjä

Vierailija

Hei kaikki, 

kirjoitan ja avaan murhettani tilanteestani. Mitä mieltä olette jos mies reilun puolen vuoden seurustelun jälkeen saa raivokohtauksia ja syyttää että olen siivellä eläjä, sinnikäs kerjääjä, perkeleen laiskuri, saatanan laiskamato.

Mies on hyväpalkkainen ja itse olen opiskelija. Tiedämme toistemme tulotilanteet jo tutustumisajasta asti. mies sanoi alkuseurustelun aikana että ei halua minulle hermostua mutta nyt hän on tullut minusta hyvin herkkänahkaiseksi.

Alussa hän kyseli mistä tykkään. ja minähän kerroin että kukista, siitä että mies maksaa kun vie kaffelle tai syömään tai elokuviin ja on kivaa saada joskus yllätyksiä. Hän on ostanut näitä kaikkia useasti. 

Hänen työnsä on alkunut olemaan ressaavampaa viime aikoina. Emme asu yhdessä vielä mutta hän osti talon joku aika sitten jota oli tarkoitus yhdessä rempata ja laittaa hurjassa kunnossa oleva piha. Talo tuli yllätyksenä ja sieltä kulkemiseen tarvisin autoa jota minulla ei ole vielä. Joten kun menen opiskelujen jälkeen jonnekin töihin. rahaa minulla ei ole siihen. 

Alkuvaiheessamme etsimme yhteistä paikkakuntaa ja taloa tai asuntoa ja hän otti minut huomioon päätöksen teossa koska maksaa talon. Nyt kuintekin tämä ostettu talo tuli puskan takaa ja minulla on mielipahaa siitä etten saanut olla mukana kuten alussa. Syy siihen oli hänen mukaansa se että minun kanssa ei kuulema voi tehdä päätöksiä :/ ja kun kysyn miten niin. Hän vastaa että kaikki aikaisemmatkin kohteet kaatuivat. Selitin hänelle että siksi kaatuivat koska en uskaltanutkaan muuttaa jtai tuli joku llainansaantiongelma.

Hän tönäisi kerran riidan päätteeksi minut ja säikähdin. Kuulema tekee jatkossakin niin jos nainen käy hänen päälleen. ja tuossa tilanteessa en käynyt häneen kiinni.

Hän oli ex avioliitossaan väkivaltainen ja vaimonsa kuulema todella hyvä manipuloimaan häntä.

Olen dieetillä ja hän sanoi että menisi ostamaan itselleen karkkia. Tokaisin että se tuntuu kiusaamiselta jos mussuttaa karkkia ja minä katson vierestä. Sanoin että voisithan tuua mulle proteiinipatukan. Hän sanoi että taaska vaadit lahjaa. 

Nyt riita päällä :( 

Kommentit (5)

Vierailija

Ehdotan pikaista eroa. Ei ole oikea mies sinulle, teidänkin suhteenne muuttuu varmasti väkivaltaiseksi hänen puoleltaan. Ihmisellä on tapana toistaa sitä samaa käytöstään. On olemassa miehiä jotkakunnioittavat ja arvostavat sinua. Ja todella rakastavat. 

Vierailija

Kiitos vastauksesta ja yleensä että joku reakoi. Nyt meillä menee ihan ok mutta etäsuhteemme on jatkunut jo vuoden ja 9kk ajan. Olen ansiosid. päivärahalla ja jos muuttaisin miehen taloon rahani eivät riittäisi. Mies sai vajaa kaksi viikkoa sitten raivsrin ja uhkasi heittää talosta minut ulos. Jos olisin huutanut siinä kohtaa vastaan mies olisi kuulema voinut tehdä jotain mulle. Olin hiljaa ja itkin ja lähdin kyydillä kotiin. On vaikeaa erota... vaikka riidassa sitä uhoankin. Olemme sopineet että emme harrasta seksiä ennen avioliittoa. Parannusta ollaan tehty monet kerrat... sitten kun pyydän romantiikkaa niin mies pitkän seksittömän ajan jälkeen muistuttaa että ei hänkään saa romantiikkaa eli seksiä. Hänelle kun se on sitä ja minulle yllä kirjoittamaani. Alussa hän oli tai viimevuonna huomaavaisempi.. tänä vuonna  riidan jälkeen usein julma asenteinen ilkeä ja haukkuu. On myöntänyt että mollaa minua ja yrittää lopettaa sen. Sitten tulee riita ja hän kuulema haukkuu kun on tyytymätön esim. rahatilanteeseeni. Mutta oma tilanteeni ei nyt satu muuttumaan yks kaks. Tuntuu pahalta kirjottaa tänne omia asioita mutta toisaalta olen täällä nimetön.

Vierailija

Älä ihmeessä jatka, olin henkisesti alistavassa liitossa jonkin aikaa ja jälkeenpäin ihmettelin miksi suostuin moiseen. Minullakin aluksi oli hyvät oltavat mutta mies muuttui vähitellen tuollaiseksi.

Vierailija

Kiitos kommentista.. Olo on tässä muutenkin ihan seis. Epäilys että läheinen sukulainen on homo vaivaa kaikenpäälle ja opiskelut on katkaistava koska asumistuki pieneni huomattavasti. Täälläpäin ei ole kuin puhelinmyyntityötä ja sitä jo kokeiltuani ei paljoa huvittaisi mutta pakko kai että saa joululahjoja ja muutakin kun maksaa vaan laskut. Miesystäväni sanoi että jos nainen sanoo selvästi että ei halua enää olla hän on vapaa. Itse taas yrittäisin korjata omalta osalta virheitä enkä heti lopettaa seinään. Mies ei itkenyt avioeroaan ja näyttää siltä että ei itkisi meidänkään eroa. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat