Sinnikäs kerjääjä

Vierailija

Hei kaikki, 

kirjoitan ja avaan murhettani tilanteestani. Mitä mieltä olette jos mies reilun puolen vuoden seurustelun jälkeen saa raivokohtauksia ja syyttää että olen siivellä eläjä, sinnikäs kerjääjä, perkeleen laiskuri, saatanan laiskamato.

Mies on hyväpalkkainen ja itse olen opiskelija. Tiedämme toistemme tulotilanteet jo tutustumisajasta asti. mies sanoi alkuseurustelun aikana että ei halua minulle hermostua mutta nyt hän on tullut minusta hyvin herkkänahkaiseksi.

Alussa hän kyseli mistä tykkään. ja minähän kerroin että kukista, siitä että mies maksaa kun vie kaffelle tai syömään tai elokuviin ja on kivaa saada joskus yllätyksiä. Hän on ostanut näitä kaikkia useasti. 

Hänen työnsä on alkunut olemaan ressaavampaa viime aikoina. Emme asu yhdessä vielä mutta hän osti talon joku aika sitten jota oli tarkoitus yhdessä rempata ja laittaa hurjassa kunnossa oleva piha. Talo tuli yllätyksenä ja sieltä kulkemiseen tarvisin autoa jota minulla ei ole vielä. Joten kun menen opiskelujen jälkeen jonnekin töihin. rahaa minulla ei ole siihen. 

Alkuvaiheessamme etsimme yhteistä paikkakuntaa ja taloa tai asuntoa ja hän otti minut huomioon päätöksen teossa koska maksaa talon. Nyt kuintekin tämä ostettu talo tuli puskan takaa ja minulla on mielipahaa siitä etten saanut olla mukana kuten alussa. Syy siihen oli hänen mukaansa se että minun kanssa ei kuulema voi tehdä päätöksiä :/ ja kun kysyn miten niin. Hän vastaa että kaikki aikaisemmatkin kohteet kaatuivat. Selitin hänelle että siksi kaatuivat koska en uskaltanutkaan muuttaa jtai tuli joku llainansaantiongelma.

Hän tönäisi kerran riidan päätteeksi minut ja säikähdin. Kuulema tekee jatkossakin niin jos nainen käy hänen päälleen. ja tuossa tilanteessa en käynyt häneen kiinni.

Hän oli ex avioliitossaan väkivaltainen ja vaimonsa kuulema todella hyvä manipuloimaan häntä.