Sama ravinto miehen kanssa - vain toisella vatsavaivoja

Vierailija

Anteeksi hävettävä aihe, mutta alkaa mennä hermot! Mistä tämä johtuu? Mieheni kanssa syödään samaa ruokaa, mutta vain minulla on noloja vatsavaivoja:

- Jatkuvia ilmavaivoja

- Kakkosasialla pitää käydä toisinaan useasti päivässä

- Aina tuntuu olevan tavaraa "putkessa", mikä rajoittaa spontaania kakkosseksiä.

- Joskus suuri ateria laittaa mahan täysin sekaisin hetkessä ja vessa pitää olla lähellä

Mies ei KOSKAAN kaasuttele ja käy miltei kellon tarkkuudella aamulla kakkosasialla. Kumpikaan ei olla ylipainoisia ja syödään kotiruokaa, joskus mässäillään. 

Mitään ruoka-aine allergiaa minulla ei ole testattu, itse olen huomannut että leipä ja puuro pahimmat, mutta onko sellainen mahdollista, että suolistossani on joku paha bakteeri joka pitäisi häätää pois? Bakteerithan sen kaasun tuottaa. Ärsyttää kun toinen näyttää syntyneen teräsmahan kanssa! Jonkin legendan mukaan miehet piereskelee, mutta meillä se olen minä, vaimo (salaa). :(

Kommentit (1)

Vierailija

Gluteeni saattaa olla enemmän ongelma kuin miehelläsi. Jätä viljatuotteet muutamaksi viikoksi pois ja kokeile yhtä viljatuotetta testata kerralla poisjätön jälkeen. Jos oireilut jatkuvat parin päivän sisällä niin sitten se on päivän selvää että viljatuotteet tuovat sinulle ongelmia. Maitotuotteet monesti aiheuttaa ilma ongelmia. Nekin voisit kans jättää muutamaksi viikoksi samalla. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat