Luontaistuote lopetti verenjuoksuni kuin seinään

Vierailija

Minulla todettiin taannoin peräaukon haavauma eli anaalifissuura, jonka takia olin kärsinyt tuskallista kipua kolme viikkoa, ja annettiin erään lääkevoiteen resepti (glyseryylitrinitraattivoide).

Olisi pitänyt työntää sormi pyllyyn kolmesti päivässä kuukauden ajan ja voidella peräaukon sisäpuoli. En ostanut lääkettä, koska minun käsittääkseni peräaukko on tarkoitettu ainoastaan ulos tulevaa tavaraa varten. Ostin luontaistuotekaupasta siankärsämöuutetta.

Vuorokauden käytön jälkeen kipu katosi ja haava mitä ilmeisimmin umpeutui. Tarkastuskäynnillä lääkäri oli ihmeissään kun ei löytänyt enää haavaa eikä edes arpikudosta ollut, vaikka olin jättänyt hänen määräämänsä reseptilääkkeen käyttämättä. Arpikudos olisi kuulemma pitänyt jäädä. Hän vaikutti pettyneeltä.

Tänään sain vuolaana virranneen nenäverenvuodon. Kahdeksan liuskaa talouspaperia kastui täysin verisiksi. Otin kolminkertaisen annoksen siankärsämöuutetta heti kun vuoto alkoi. Vuoto loppui 20 minuutissa. Myöhemmin olen ottanut lisää uutetta.

Netin lääkärisivustojen mukaan mm. saunomista pitää välttää, kun on ollut nenäverenvuoto. Vuoto voi uusiutua helposti. Kävin saunassa ja otin tiukat löylyt. Ei nenäverenvuotoa.

Olen ihmeissäni ja kiitollinen siitä asiasta, miten Jumala on voinut laittaa luontoon sellaisia kasveja, jotka, ja joista valmistetut uutteet, pystyvät parantamaan sairauksia. Siankärsämö (Achillea millefolium) ei ole ainoa. Niitä on paljon. Paljon. Suurin osa on varmasti vielä löytämättä.

Kiitän maailmankaikkeuden Luojaa Jahvea ja Hänen Poikaansa, Vapahtajaamme Jeesusta Kristusta parantavista kasveista ja niistä tehdyistä luontaistuotteista.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat