Vierailija

Olen asunnut mieheni kanssa yhdessä vuoden varran, minulla kaksi lasta, hänellä myös.

Miehen lapset asuvat äitinsä luona, meillä ovat aika säännöllisesti joka toinen vkl.

Minun lapseni ovat nyt olleet leirillä viikon ja nuorempi ei haluaisi olla enää viikonlopun ylin isillään, kuten aiemmin oli sovittu. Ikävöi kuulemma kotia ja minua.

Sanoin lapselle, että tottakai voi kotiinsa tulla, minullakin on ikävä!

Mies ei tätä ymmärrä!!Minun kuulemma pitäisi KOULUTTAA lapseni paremmin.Etteivät ikävöisi kotiin.

Kommentit (18)

Kyllä sinä uuden löydät, aivan varmasti!! Mutta minä myöskin kehottaisin hankkiutumaan eroon nykyisestä.

Tiedän itse miltä tuntuu kasvaa ilmapiirissä, missä vaistoaa kokoajan ettei äidin miesystävä pidä äidin lapsista, he ovat ikäänkuin "pakkopullaa"

Ja meillä ei siis ollut lapsuudessa mitään väkivaltaa tai koskaan ei äidin mies sanonut sanallakaan pahasti minulle, mutta se henkinen kylmyys.. Tänäpäivänäkin taistelen itsetunto-ongelmien kanssa vaikka ikää jo lähemmäs 30.

Voimia sinulle, löydät vielä paremman sinulle ja lapsillesi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Ilmeisesti molemmat olette eroneet jo kerran ku on kerran miehes lapset ja sun lapset. Ja taas suunnittelette eroa?

Se on tätä nykymaailmaa että ei kestetä jos vähänki toinen on eri mieltä ja sit erotaan. Pistä miehes mielipiteet korvasta sisään ja toisesta ulos ja annat lapses asua luonanne, sanoo mies mitä sanoo.

Meilleki on tullut vaikka kuin paljon riitoja ja ollaa loukattu toisiamme monesti, mut yhä ollaan yhdessä. Raivostuttaa tommoset "jätä se" kommentit heti jos toisella on vähän ongelmia miehensä kanssa.

Vietä lapsen kanssa ihana juhannus ja annan miehen mennä mihin menee. Arkena annat kenkää!

Jossain sinua odottaa upea ihminen joka arvostaa sinua ja välittää sinusta ja lapsistasi! Jossain on se oikea, tämä nykyinen ei tunnu olevan sellainen...

Ihanaa juhannusta sinulle ja lapsellesi/lapsillesi!!

lapsi tuli kotiin,ilosena ja halattiin kauan! Meille tuli hyvä mieli, mutta mies jo soittelee kavereilleen, tapaa kuulöemma exänsä ja lapsensa huomenna, ehkä jo tänään.. viettävät juhannusta yhdessä.

Lainaus:

Ilmeisesti molemmat olette eroneet jo kerran ku on kerran miehes lapset ja sun lapset. Ja taas suunnittelette eroa?

Se on tätä nykymaailmaa että ei kestetä jos vähänki toinen on eri mieltä ja sit erotaan. Pistä miehes mielipiteet korvasta sisään ja toisesta ulos ja annat lapses asua luonanne, sanoo mies mitä sanoo.

Meilleki on tullut vaikka kuin paljon riitoja ja ollaa loukattu toisiamme monesti, mut yhä ollaan yhdessä. Raivostuttaa tommoset "jätä se" kommentit heti jos toisella on vähän ongelmia miehensä kanssa.

kun vain jaksaisi odottaa.. yksinolo on minulle kuin peikko, kamala asia. mutta en kuitenkaan voi tehdä omaa ooa hyväksi lasteni kustannuksella, enhän? Tidän sen itsekkin. ap

Tuli todella parempi mieli viestistäsi! Kiitos sinulle, ihana kun viitsit/jaksoit vastata. Näin itsekin ajattelin, ja olen kyllä kokoajan niin tehnytkin, eli lapseni ovat tietenkin etusijalla. AINA. t.ap

vaikuttaa ilkeältä ja katalalta.

Jätä hänet, nauti lapsista ja elämästä heidän kanssa, jonain kauniina päivänä se oikea, rakastava, sinua ja lapsiasi arvosta mies kävelee elämääsi.

Minä jätin viime syksynä miehen joka kohteli lapsiani, tylysti, alentuvasti, tai ei ollut heitä edes huomaavinaan ja nyt aivan ihmeellistä, elämääni saapui mies joka välittää, kunnioittaa ja arvostaa lapsiani, kohtelee heitä kuin omiaan.

myös tuntui syksyllä etten osaa olla yksin, mutta niin sitä vain tottui. Kävimme lasten kanssa elokuvissa, erilaisissa harrastuksissa, ystävieni kanssa kävin tansseissa ja ravintoloissa.

yllättäen huomasin kuinka kivaa onkaan olla ihan itsekseen, itsevaltiaana :)

Nyt sitten tuntuukin ihan oudolle olla ihastunut ja vielä mieheen joka tekee ihania pikkujuttuja minulle ja lapsille. Yllättää järjestämällä yhteisiä juttuja, laittamalla herkkuruokia, jaksaa keskustella ja touhuta lasteni kanssa vaikka mitä.

Kyllä yksin olo kannatti ainakin minun tapauksessa

lapsen kanssa nyt vietetty ihanaa aikaa, laitettu iltapalaa ja seuraavaksi nukkumaan. Kurjaa huomata, että hänkin huomaa, ettei kaikki ole kohdallaan.. voi noita viisaita lapsia!

Mies istuu ulkona ja juttelee puhelimeen, nauraa ja voi hyvin, minä yritän myös voida hyvin ja voinkin, onhan minulla maailman parasta seuraa, lapseni.

Mutta tuntuu tosi pahalta että suunnittelee kaikkea kivaa huomiseksi,ilman meitä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat