Vierailija

Olisin halunnut pitää salaisuutena asian mutta se peevelin harakka vain rääkäs että pippeli täällä näkyy. Kummallista kaikki nykyään kysyy jos ollaan tietoisia asiasta kumpi on tulossa. Emme ole sanoneet kenellekään ja ei todellakaan haittaa vaikka poika tuleekin. Sama kumpaa sukupuolta kunhan on terve.

Kommentit (18)

On se kumma kun heti pitää näpäyttää! Oletteko edes aikuisia ihmisiä?

Jos ei olisi halunnut tietää, niin ei olisi. Varmasti poika on yhtä toivottu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ihmettelen vaan suuresti, jos jossain asiaa ihan möläytellään, kun nykyään tietoa ei ultraajalta tahdo saada, vaikka kuinka rankuttaisi.

Itsekään en halunnut tietää etukäteen ja kolmatta odottaessa lääkäri sanoi ultratessaan että haluat varmaan tietää kumoi tulee ja piti melkein väitellä että en halua. (Meillä oli jo poika ja tyttö)

eikä haluta, tietää etukäteen sukupuolta. Jos haluaisimmekin, niin ei ainakaan ultran perusteella, sehän on lähes sama kuin arvaisi itse. Ottaisi todella päähän, jos kävis niinkuin ap:lle!!

Aivan ihanaa on ostella vaatteita kun tietää kumpaa väriä ostaa. Ei todellakaan harmita sukupuoli. Ja jos käykin niin että vauva onkin tyttö niin kyllä niitä vaaleanpunaisiakin vaatteita on jo kaapissa(en ole itse ostanut vaan saanut). Eka lapsi kyseessä niin onko muka väliä kumpi tulee.

ap

ei se ap tuota tarkoittanut. Häntä ärsytti asia, koska olisi halunnut pitää asian salaisuutena!

Miksi te harakat luulette,että jotakin haittaa pojan syntymä? Minä itse toivoin poikaa, mutta tyttö tuli.

Kamu odotti 100 varmasti poikaa oli kuulema pippelit ja kaikki niin tyttöpä tuli, oli vaan tytön sukupuolielimet siin turvoksissa, että oli näittänyt pojan tavaralta

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat