Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kokemuksesi lappilaisista?

Vierailija

Eli millaisia kokemuksia sinulla on lappilaisista tai oletko itse lappilainen ihminen?

Mä en ymmärrä miks mun kokemus kaikista muiden maakunnan asukkaista on paljon mieluisampi, paitsi lappilaisista.

Lappilaiset on jotenkin kylmiä, juoruilevampia, omituisia, sulkeentuneempia, vaatimattomia (pukeutumisen suhteen), vittumaisia... Alkoon meneviä ja väkivaltaisia? huumeita tuntuu liikkuvan myös mukavasti... ? Meillä päin ei onneksi niin isoa huumeongelmaa kuitenkaan ole.

Olen tuntenut siis useamman lappilaisen ja kiitos EI IKINÄ enää ja tuollainen kuva on valitettavasti jäänyt.

Yhdyttekö noihin ominaisuuksiin mitä luettelin? Mistäköhän voisi johtua että ovat tuollaisia kun ovat?

En nyt puhu mistään saamelaisista, vaan ihan tavallisista Rovaniemeläisistäkin...

Itse olen savolainen ja en minäkään ehkä tyypillinen savolainen ole osittain, olen aika näyttävä nainen. Tykkään pukeutua siis naisellisesti ja seksikkäästi ja yleensä sitä on muualla myös kehuttu, mutta lapissa katottiin heti kieroon. Nuori nainen/tyttö olen. Savolaiseksi olen myös aika puhelias, tempperamenttinen jne. Sitäkin lapissa katsottiin oudosti, että ihan kun olen joku kummajainen ja muutenkaan en ymmärrä aina heidän puhetta, eikä he minun. :D

Kiitän vastauksista jo etukäteen. :)

Kommentit (6)

Vierailija

Ja on mua yleensä kauniiksikin kehuttu, eli ei ole tämä mun tyyli Tuksu tyylistä "seksikkyyttä" kuitenkaan...

Ettei saa vaan alotuksesta väärää kuvaa, että olen joku ruma nainen, joka pukeutuu vaan tyrkkyihin asuihin. :D ei, nätit on kuulemma kasvonpiirteet ja hoikka kroppa ja seksikkyys ja naisellisuuskin hillittyä mutta silti räväyttävää. :) tälläinen mä olen!

Vierailija

Niillon hassu huumori, kömpelöt sosiaaliset tavat ja tummat silmät. 

Työkaveri on Oulun suunnalta, liioittelee juttujaan aina törkeästi ja nauraa, että "lapin lissää!" En tiiä onko lappilaisilla samanlaista, mutta tuolta oululaiselta se on ärsyttävää.

Vierailija
Vierailija

Niillon hassu huumori, kömpelöt sosiaaliset tavat ja tummat silmät. 

Työkaveri on Oulun suunnalta, liioittelee juttujaan aina törkeästi ja nauraa, että "lapin lissää!" En tiiä onko lappilaisilla samanlaista, mutta tuolta oululaiselta se on ärsyttävää.

Joo, tuommonen on kyllä vittumaista... Kerro vähän esimerkkitilanteita, että miten se on liiotellu juttuja?

Sano siitä sille, mutta tuskin menee perille. Meilläkin töissä erittäin vittumainen lappilainen harakka... On siis inhottava, ilkeä ja kylmä vaan muille ihmisille.

Vierailija
Vierailija

Uskokaa nyt, ao on kaunis ja seksikäs!! Mitä siellä joku lappilainen vielä virnuilee, hymy pyllyyn!

Terve itserakkaus ei ole sairasta, vaan tarkottaa sitä että sinulla on hyvä olla omassa kehossasi. En pidä itseäni mitenkään ERITYISEN kauniina, mutta ihan perus nätti olen omasta mielestäni. :) joidenkin MUIDEN mielestä ehkä hiukan jopa normaalia kauniimpi. Mutta niin sitä hyvässä kuosissa pysyy ja kauniina, kun muistaa huolehtia hyvin itsestään! Jokaisen naisen perusoikeus. ;) ja miehetkin tykkää. ;) vai mitä?

" Sä alat vihdoin viimein käsittää, ettet sä tarvii lupaa keneltäkään! Oot liian kaunis häpeämään, etkä voi yhtään mitään menettää! joten anna mennä, joten anna mennä, kaunis rietas onnellinen... kaunis rietas onnellinen... ! " kaija koo - kaunis rietas onnellinen.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Uskokaa nyt, ao on kaunis ja seksikäs!! Mitä siellä joku lappilainen vielä virnuilee, hymy pyllyyn!

Terve itserakkaus ei ole sairasta, vaan tarkottaa sitä että sinulla on hyvä olla omassa kehossasi. En pidä itseäni mitenkään ERITYISEN kauniina, mutta ihan perus nätti olen omasta mielestäni. :) joidenkin MUIDEN mielestä ehkä hiukan jopa normaalia kauniimpi. Mutta niin sitä hyvässä kuosissa pysyy ja kauniina, kun muistaa huolehtia hyvin itsestään! Jokaisen naisen perusoikeus. ;) ja miehetkin tykkää. ;) vai mitä?

" Sä alat vihdoin viimein käsittää, ettet sä tarvii lupaa keneltäkään! Oot liian kaunis häpeämään, etkä voi yhtään mitään menettää! joten anna mennä, joten anna mennä, kaunis rietas onnellinen... kaunis rietas onnellinen... ! " kaija koo - kaunis rietas onnellinen.

Miten se onkaan, onko tämän ketjun aiheena lappilaiset vaiko se, pitävätkö muut kirjoittajaa kauniina...

Uusimmat

Suosituimmat