Cdon verkkokaupasta tilaaminen

Vierailija

Onko kukaan tilannut cdon verkkokaupasta? Millainen toimitus, oliko luotettava? Miten palautukset ovat hoituneet? Katsoin että siellä on moni asia, esim järkkärikamerat edullisempia kuin Suomen kaupoissa, mutta kun en tiiä oikein luottaisko vai ei niin kalliissa ostoksissa.

http://lempparialet.weebly.com/1/post/2014/05/sykemittari-cdonilta.html

Kommentit (2)

Vierailija

Huonoin nettikauppa mistä olen koskaan ostanut, lähettävät sähköpostiin että tuote on lähetetty, odottelet viikon ja selvityksien jälkeen selviää että tuote ei ole edes postin hallussa vaan joku sähköinen ennakkilmoitus tullut postiin eli tilaus on vielä cdon hallussa. Asiakaspalvelu on lastentarhan tasolla, lupaavat selvittää asiaa ja sottaa takaisin...kukaan ei soita. Itse olen jättänyt tuotteet hakematta postista kun ne joskus kuukauden kuluttua tulevat. En ole maksanut ennakkoon joten rahojen kanssa ei ole tarvinnut taistella. Jos nettijuttuja lukee niin takuuasiat kuulemma täysin retuperällä. Turha tuhlata hermoja ruotsalaisten kustannuksella.

Vierailija

CDONverkkokaupasta tilaaminen: olen tilannut kirjoja ja levyjä ,sekä elokuvia.Maksuvaihtoehdoista olen valinnut laskun.Tilaus on saapunut aina alle viikossa ja laskun maksuun on ollut aikaa parisen viikkoa.Tuotteet ovat olleet moitteettomia.Olen ollut hyvin tyytyväinen.Palauttamaan en ole vielä joutunut, joten en tiedä, miten se puoli toimii.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat