Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen pettänyt miestäni hänen parhaan kaverinsa kanssa

Vierailija

Olemme olleet mieheni kanssa yhsesaä nyt 5 vuotta, joista kaksi naimisissa. Meillä on myös siunaantunut ihana pieni poika.

Ja niin kuin otsikossa lukee, petin miestäni hänen parhaan ystävänsä kanssa. (olkoot vaikka kari) vuosi ennen häitä, meille oli tulossa ensimmäinen vauva mieheni kanssa. paria kuukautta ennen vauvan syntymää, jouduttiin kohtuun kuollut vauva käynnistämään. tapahtuman jälkeen, emme osanneet kumpikaan tukea toista millään tavoin. Molemmat hoitivat suremiset itse, mies juomalla ja minä itkemällä. Olimme sotten eräänä viikonloppuna yhdessä juomassa, tämän karin kämpillä. Mieheni oli jo heti mennessä niin humalassa, että meni nukkumaan tunnin kahden päästä. Istuimme sitten karin kanssa kahdestaan pöydässä, joimme, kuuntelimme musiikkia ja hän kyseli vauvasta, sanoi että hänelle voi puhua jos siltä tuntuu,jos se helpottaa. Me halasimme ja yksi johti toiseen ja sitä rataa..

Tämän jälkeen emme puhuneet asiasta, ja luulinkin että kari ei muistanut mitään tapahtuneesta koska ei ottanut asiaa missään vaiheessa puheeksi.Viikkoa ennen häitä mieheni kanssa, istuimme meillä iltaa, minä, mieheni, kari ja muutama muu, jotka lähtivät aikaisin kotia. jälleen taas mieheni joi itsensä sammuksiin ja jäimme karin kanssa kahdestaan. Puhuimme niitä näitä, kunnes tuli puhe viikon päässä olevista häistä.  Kari sanoi heti suoraan että hän ei halua että menemme mieheni kanssa naimisiin. Yllätys tästä ja totta kai kyselin syytä. Sain vastaukseksi " koska mä rakastan sua." Meninkin,tämän jälkeen tupakille ja kari oli ehtinyt sammua sillä välin.Viikko sitten kävin hiihtämässä ja samaan aikaan ladulle ilmestyi myös kari. Hiihdimme samaa matkaa, ja päätimme mennä kaupan kautta paikalliselle kodalle paistamaan makkaraa. reissun aikana puhelimme taas niitä näitä, meidän 10kk ikäisestä pojasta karin työreissuihin. Pääsimme kodalle, niin kari paukautti, ettei ole ollut kenenkään kanssa minun jälkeen, kolme vuotta, eikä kenenkään kanssa ollut. Sanoi että hänen mielestään hän pettää minua jos olisi jonkun muun kanssa. taas jälleen yksi asia johti toiseen..

Mitä ihmettä teen...

Kommentit (3)

Vierailija

sie teet väärin. mietit tunteitas, rakastatko karia vai miestäsi vai et kumpaakaan? mieti ja kerro miehellesi ennen kuin hän kuulee joltakulta muulta.

Vierailija

Teepä selväksi Karille että koska olet naimisissa miehesi kanssa, et voi olla samalla hänen seksipartnerinsa. Ja miten voit luottaa hänen sanaansa jos hän pettää parasta kaveriaankin. Johan nyt Jumalan Sanakin sanoo: "Älä tee huorin." Tunnusta Jumalalle tämä asia ja pyydä anteeksiantoa, ennen kuin mitään pahempaa ehtii tapahtua. Rehellisyyden nimissä on paikallaan myös miehelle kertoa ja pyytää tältä anteeksi. Ja miettiä yhdessä suhdettanne. Avioliittoleiristä/kurssista voisi olla myös apua. Myös tipaton loppuelämä auttaa, sillä alkoholi on yhteiskuntamme ongelmien yksi pahimmista aiheuttajista. Kannattaa hakea siihenkin asiaan apua. Viime kädessä asiat voi viedä Jumalalle, sillä Hän tahtoo ja voi auttaa jokaista joka täydestä sydämestä kääntyy Hänen puoleensa. Kaikkea hyvää, toivon että asiasi selviää parhain päin ja avioliittonne voisi jatkaa paremmalla mallilla, luottamuksen pohjalta.

Uusimmat

Suosituimmat