Kosketus tekee koiran onnelliseksi

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (7)

Vierailija

Tuo on niin totta. Koira on ihmisen paras ystävä, lohduttaja sekä stressin poistaja. Ihmeellinen kyky auttaa sairaita monella tapaa.. tunnistavat myös sairauksia, ja näin pelastaneet omistajansa.

Vierailija

Uskon, että koskettelu lisää onnellisuutta, mutta en sitä, että asian voisi todentaa "lämpökameralla". Onnellisuus ja hyväolo ovat aivokemiallisia reaktoita, joita ei mitata lämpökameralla.

Vierailija

Entä, kun ihminen silittää ihmistä, eikö se tee ihmisenkin onnelliseksi.

Tulee vain mieleen, että ehkä ihminenkin olisi siitä enemmän onnellinen, jos hänelle olisi lapsena tehnyt niin. Tulee vain mieleen, oman tyttäreni käytös. Hän oli tosi vastahakoinen ja vastusteleva pienenä halauksille. Mutta, kun häntä halaili ja piti lähellä, niin jossakin vaiheessa hänkin rupesi antamaan halauksia ja minusta tuntui, että se oli tosi tärkeää hänelle.

Vierailija

mä oon kuullu,että erityisesti tanskan dogit tykkää ku niille antaa paljaan pepun pantavaksi. Ne tykkää hypätä selkään ja laittaa pitkän nalkkiin jäävän koiran kikulinsa sisään. Olen myös kuullut,että ne tykkäävät nuolla esim. maapähkinävoita paljaalta vaginalta. Voisiko naispuoliset kertoa väitteen paikkaansapitävyyden?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat