Onko pomoni ihastunut minuun...

Vierailija

Heippa!

Haluaisin kuulla teidän mielipiteitä itseäni mietityttäneeseen asiaan.

Elikkä niinkuin otsikosta jo käy ilmi, olen aika varma että pomoni on ihastunut minuun. Olen pienessä firmassa töissä ja suurin osa työntekijöistä on vanhempia, eläkeikää lähestyviä miehiä. Itse olen 30 lähentelevä neiti ihminen.

Se mistä nyt yleensäkkään olen saanut tämmöistä päähäni johtuu pomoni erittäin oudoksi muuttuneesta käytöksestä.

Ensinnäkin pomo on alkanut katsomaan mua todella oudosti, esim. Nykyään jos juttelen hänen kanssaan työhön liittyvistä asioista hän vain katsoo minua ja hymyilee mutta ei ikinä enään ns. Kuuntele minua, ja tulee aina keskustelujen jälkeen uudestaan kysymään samasta asiasta.

Nykyään jos tulee näyttämään vaikkapa uuden ohjelman käyttöä niin tulee niin viereen että juuri ja juuri ei koske minua mutta on tosi tosi lähellä.

Kahvilla tulee nykyään minun viereen istumaan mitä ei aikaisemmin ole ikinä tehnyt.

jos tulee käytävällä vastaan menee ihan punaiseksi ja sitten hymyilee tosi vienosti ja sitten alkaa itsekseen naureskelemaan yms.

sitten sekin että työasioita laittaa watsapp viestinä. Minun mielestä watsapp on kavereiden kesken käytettävä kommunikointi väline eikö pomon pitäisi sitä käyttää viestitellessään alaistensa kanssa.

joskus ollaan puhuttu työasioista puhelimen välityksellä niin hän ei millään haluaisi lopettaa puhelua vaikka hänellä ei olisikaan mitään sanottavaa.

en kehtaa kenellekkään tästä asiasta puhua, mutta haluaisin saada jonkin selvyyden pomoni oudolle käytökselle. Toivottavasti olen itse käsittänyt nyt asian väärin koska luulen jos hän on minuun ihastunut niin kesäkuussa kun työsopparini loppuu niin hän ei sitä enään jatkakkaan.

Hän on tietääkseni lestaadiolainen ja eikö lestaadiolaiset ole juurikin sellaisia tapauksia että jos kokevat jonkun olevan uhka heidän perheilleen niin raivaavat nämä ongelmat pois tieltään..

kertokaa mitä olette mieltä asiasta!

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat