Miten paljon teidän miehet on omissa menoissaan?

Vierailija

Olen riidellyt mieheni kanssa hirmuisesti seuraavasta asiasta... hänellä saattaa olla vuoden sisällä 6-10 ns. omaa isompaa viihdereissua: mm. etelänmatka, kaupunkiloma, mökkeilyä poikaporukalla, mökkeilyä mies/naistyöporukalla, laivareissuja, yöreissuja toisiin kaupunkeihin jne. Reissujen kesto n. 2-7 päivää ja sisältävät paljon alkoholia ja biletystä. Näiden reissujen päälle tulee luonnollisesti vielä perusbaari ja peli-illat n.1 -2krt/kk. Muutimme yhteen puoli vuotta sitten ja jotenkin todellakin tyhmänä kuvittelin että meno edes vähän muuttuu. Minulla on edellisestä liitostani myös kaksi lasta, jotka asuvat meillä puolet ajasta.

Haluaisin näkökulmaa siihen kuinka paljon teidän mielestänne on ok omia menoja? Mieheni sanoo aina että olenhan vapaa minäkin menemään: oikeasti en aina ole kun on lapset enkä haluaisikaan olla. Lisäksi lähes aina kun olen ollut jossain perusbaarireissussa (viimeksi esim.3 kk sitten), saan moitteita mitä oudoimmista asioista: väärät vaatteet, liikaa/liian vähän yhteydenpitoa illan aikana, vääränlaisia fb-päivityksiä, väärä kotiintuloaika jne.

Olen jonkin verran ollut pahoilla mielin jatkuvista reissuista, myönnän olevani myös mustasukkainen joissakin tapauksissa (kuten mökkien sekasaunat ja naisten yhteydenotot reissuihin liittyen, ovat esim.olleet ihastuneita mieheeni). Olen tämän ilmaissut myös miehelleni: hänen mielestään se on epänormaalia ja epätervettä mustasukkaisuutta. Kuulemma kaikki tekevät näitä reissuja eikä muiden vaimot/tyttöystävät ikinä valita vaan päinvastoin iloitsevat toisen kivoista reissuista. Järki ja omat ystävät sanovat ettei se nyt ihan noin ole, mutta mies sanoo että elän jossakin oudossa kuplassa ja olen vain erityisen epävarma yksilö. Olen nyt alkanut järjestellä hieman omia reissuja kavereiden kanssa (silloin kun lapset ovat isällään): tähän mieheni totesi, että olen naurettavan lapsellinen kun yritän kostaa hänen ilmeisesti reissujaan. Hän myös oli närkästynyt, ettemme sitten ehdi viettää aikaa yhdessä (hänellä omat yöryyppyreissut edeltävänä ja seuraavana viikonloppuna minun reissustani)...

Toisaalta arjessa hän on yleensä tosi ihana. Auttaa kyllä välillä arjessa lasten kanssa jne. Mutta jotenkin en meinaa päästä yli näistä jatkuvista bilereissuista...

Kommentit (6)

Vierailija

Moi, onko miehellä itsellään lapsia? ei ilmeisesti? Ei kyllä kovin hyvältä kuulosta ja ihan yksinkertaisesti en aikaani tuhlaisi tuollaiseen. Jos et sulata miehen käytöstä, niin sitten et. Itsekin olen ollut uusperheessä jo 20v ja lapseni ovat jo aikuisia. Et toki voi olettaa, että miehestä yht´äkkiä tulisi "isähahmo" lapsillesi varsinkin jos hänellä ei itse ole lapsia, muttei tuokaan vaikuta hyvältä, että "auttaa välillä arjessa lasten kanssa". Hän ei ole tainnut oikein ajatella asiaa loppuun saakka?

Mielestäni suurin ongelma tuossa on se, että mies on tottunut menemään paljon ja ei itse näe tuossa mitään ongelmaa..En itse tuollaista ukkoa kauan katsoisi..elämä on liian lyhyt hukattavaksi tuollaiseen. Keskity lapsiisi sekä omaan elämääsi äläkä tuollaiseen epäkypsään mieheen, joka ei rakasta sinua.

Vierailija

Joo ei ole omia lapsia. On aika ehdoton noissa menoissaan. Välillä puhelee erojuttuja kun yritän vähän laittaa hanttiin: "ei tämmösellä suhteella ole tulevaisuutta jossa ei ole vapautta ja liikkumatilaa"... Ehkä tää mun combo on vaan yksinkertaisesti liikaa sille... 

Vierailija

Pakene kun vielä voit! Oikeasti hälytyskellot soi päässä kertomasi perusteella! Mies yrittää saada sinut alistettua hallintaansa ja murrettua sun itsetunnon uskottelemalla, että kaikki muut naiset on toisenlaisia ja sinussa on aina jotain vikaa kun menet omiin menoihin. Lastesi vuoksi hankkiudu eroon tuosta tyypistä mahdollisimman pian!

Kaikissa suhteissa on tietysti omat tapansa, mutta niiden täytyy olla tasapuolisia ja kummankin osapuolen niihin tyytyväinen. Meillä ei oikeastaan kumpikaan reissaa mihinkään ilman toista. :D Se ei johdu niinkään siitä ettei saisi, vaan ei vain huvita. Mun mies käy töissä ja treenaa 6 kertaa viikossa, että sen ajan mikä noista hommista jää, niin viettää kyllä mielellään perheen kanssa. Viikonloppuisin on joskus kisareissuja, mutta ne ei yleensä vaadi yöpymistä vaan riittää että aamulla lähtee ja illalla tulee. Ennen lasta reissattiin yhdessä, mut nyt lapsen myötä vietetään enemmän aikaa kotona.

Vierailija

Kyllä mulla ainakin heti jotenkin soi hälytyskellot päässä kun luin sun kirjotusta.. Se että mies itse menee ja sanoo sunki olevan vapaa mutta teet kuitenkin aina jotain ilmeisesti väärin reissujesi aikana,

"lähes aina kun olen ollut jossain perusbaarireissussa (viimeksi esim.3 kk sitten), saan moitteita mitä oudoimmista asioista: väärät vaatteet, liikaa/liian vähän yhteydenpitoa illan aikana, vääränlaisia fb-päivityksiä, väärä kotiintuloaika jne. "

Ja miehen itse pitäisi saada mennä niinkuin lystää ja vika on ainoastaan sussa kun sen käytös häiritsee..

Kyllä tuo sun miehesi aika paljon tekee nuita reissuja ja yksin ja sitten jos sulla on menoa niin se häiritsee häntä..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat