Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele älypuhelinta ja sovelluksia

Seuraa 
Liittynyt26.9.2013

Tarkoitus olisi siirtyä nykyaikaan ja ostaa älypuhelin. Olen kuitenkin ihan hukassa millainen olisi hyvä. Käytän puhelinta siis puhumisen ja tekstaamisen lisäksi surffailuun, joten selkeä ja isohko näyttö olisi kiva. Kuvaan myös puhelimella kun ei kunnon kamera ole mukana.

Koska minulla ei ole älypuhelinta, en myöskään tiedä mitään kivoja sovelluksia mitä puhelimeen voisi ladata. Minulla on 2- ja 4-vuotiaat lapset, joten ehkä jotain viihdykettä heille tiukan paikan tullen, tai jotain sovelluksia ylipäätään lapsiperheitä ja arkea varten. Tarkoitus olisi myös vähän lisätä liikunnan määrää, olisiko siihen liittyen jotain kivaa sovellusta tai vaikka puhelinta jossa olisi sykemittari tms.? Sports Trackerista minulla on kokemusta entuudestaan ja se on ihan kiva. Kauppalistan olen kuullut löytyvän joillekin puhelimille, oliko se vain iPhoneen? Tai mikä ero niissä edes on, iPhonessa ja Androidissa? Kaikki neuvot ja vihjeet ovat tervetulleita! Hintarajoitusta en laita, mutta siis ei nyt sentään mitään yli tonnin luuria kuitenkaan.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat