Ihastunut mahdottomaan :/

Vierailija

Mitä tekisin asian suhteen...

Kun olen niin käsittämättömän ihastunut työkaveriini!
Mä haluaisin kertoa hänelle omista tunteistani mutta en uskalla koska hän on niin paljon vanhempi mua... En edes käsitä miten oon voinut ihastua itseäni niin paljon vanhempaan ihmiseen (melkein 30v. Ikäeroa!!)... Mutta näköjään tunteille ei voi mitään :/
Olen ollut huomaavinani että hänkin esimerkiksi pitää minusta. Esim. Kahvitunnilla hän tulee aina minun viereeni istumaan ja hymyilee ja katselee minua...
Kun aloitin kyseisessä paikassa työskentelyn aloin huomaamaan vähän ajan päästä että hän aina tuijotti minua... 
Ollaan tässä tutustuttu muutamien kuukausien aikana ja pidän hänestä aina vain enemmän ja enemmän...
Löysin tämän miehen myös facebookista ja laitoin kaveripyynnön. Hän on tykännyt muutaman kerran tilastani (videoista jossa kamujen kanssa soitetaan musiikkia) mutta ei muuta.
Kerran laitoin hänelle yksityisesti viestin jossa toivotin hyvää viikonloppua johon hän ei vastannut... Olisin halunnut aloittaa keskustelemisen hänen kanssaan mutta se on vaikeaa jos toinen ei yhtään yritä...
Tänään sitten laitoin sellaisen päivityksen josta hän varmasti tajuaa että pidän hänestä... Tai ainakin pitäisi tajuta...
Kertokaa mitä teen!? Haluan oikeasti tutustua tähän ihmiseen paremmin ja nähdä mitä tuleman pitää! Ihan sama sille ikäerolle! En ole ikinä tuntenut ketään kohtaan näin vaikka olen jo kolmekymppinen!
Eli hyvät niksit ois nyt tarpeen!

3  2

VASTAALAINAAAsiaton

Kommentit (2)

Vierailija

Kirjotin tästä asiasta jo toiselle palstalle mutta aika huonoin tuloksin... Ärsyttävää koska en voi tästä kertoa kenellekkään tutulle ja ainoa missä voin avautua on nämä palstat niin en viitsi kuunnella mitään epäasiallisia kommentteja.

Vierailija

Kannattaisikohan ihan suoraan nokatusten sanoa ihastuksen kohteelle tyyliin 'Apua, en tiedä mitä sanoisin tai tekisin, mutta taidan olla ihastunut sinuun.'

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat