mies valehtelee ja jättää kertomatta

Vierailija

Suhteemme ihan alkuvaiheessa mies petti minua entisensä kanssa. Sain tämän selville puoli vuotta tapahtuman jälkeen kun olimme menneet kihloihin. Olin todella pettynyt ja vihainen, kun ei voinut aiemmin olla rehellinen ja kertoa. No, pääasia että kertoi kuitenkin, vaikkakin uteluiden ja ihmettelyideni kautta. Vaikeaa oli, mutta olen tehnyt parhaani antaakseni anteeksi. Mies itse lupasi (en siis vaatinut) ettei hänen tarvitse nähdä entistään enää ja että hän kertoo aina kun viestittelevät ja vaihtavat kuulumisia. Kuitenkin, kun tämä nainen on halunnut tavata mieheni, on mies sanonut että voisi pikaisesti mennä vaihtamaan kuulumiset hänen kanssaan. Sinnekö se lupaus katosi? No, ei kuitenkaan ole mennyt kun olen kertonut miten pahalta tuntuu. Mutta sitten, mies on useamman kerran jättänyt kertomatta siitä että ovat jutelleet, sekä poistellut entiseltään saamia viestejä. Näin tämänkin sivusilmällä sohvalla istuessamme, mies vaan vastasi että poistaa ettei tule väärinkäsityksiä?? Ei siis kertakaikkiaan voi lupauksiaan pitää. Ei minun tarvitse tietää mitä ovat jutelleet, mutta kun hän kerta lupasi kertoa jos ovat yhteyksissä, niin tottakai sen haluan tietää. Muutenkin valehtelee välillä ihan tajuttoman pienistä asioista jonka huomaan heti ja olen niistä huomauttanut. Mies vaan hermostuu kun yritän puhua tästä ja sanoo ettei osaa selittää. Kaiken huipuksi hänellä on kovalevy täynnä hänen ja entisensä yhteiskuvia ja videoita, tahtoo kuulemma pitää muistona. Joka tietty ottaa minua pääähän, itse olen poistanut tuollaiset. Ja nyt tämä eksä haluaa itselleen myös ne kuvat ja mies osti oikein muistitikun jotta voi nämä kaikki lähettää hänelle. Olenko nyt ihan turhasta hermona? Pari vuotta yhdessä nyt oltu ja kesällä olisi tarkoitus naimisiin mennä, mutta on kyllä alkanut epäilyttää. Mies on muuten todella hyvä kaikinpuolin, mutta tämä kertomatta jättäminen/valehtelu/lapsellinen käytös kyllä vie veronsa...

Kommentit (4)

Vierailija

Miehelläsi on vielä surutyö käymättä erosta loppuun. se on hyvä käydä, niin voitte jatkaa terveenä parina. Viisainta olisi antaa heidän käydä keskusteluja ja viedä erosurutyönsä käsittely loppuun. Muuten se jää takaraivoon kummittelemaan ja hajottaa sisäisesti teidän parisuhdetta.

Vierailija

Aika mielenkiintoista, jos mies on eronnut exästä jo 3 vuotta sitten. Sinä ja mies olette olleet yhdessä 2 vuotta.

Anteeksi nyt kun sanon tämän, mutta ei kai mies haikaile exää takaisin jollain tasolla? Suhde on selvästi ollut miehelle tosi tärkeä, kun haluaa säilyttää siitä paljon muistoja ja tavata tätä naista ihan ystävyyden merkeissä vieläkin.

Sinun ja miehen suhde oli kestänyt puoli vuotta ja mies silloin petti exänsä kanssa sinua (hänen ja exän erosta siis vähän aikaa kulunut silloin). Tämä nykyinen salailu ja valehtelu tapaamista ja viesteistä ei kuulosta ollenkaan hyvältä. Miksi pitäisi salailla, jos tapaa ihan kaverimielellä eikä kyse ole mistään "vanha suola janottaa" tyylisestä menneiden muistelusta (vai yrittääkö mies valehtelemalla säästää sinun tunteitasi, ettei sinulle tulisi paha mieli. Kuitenkin, ei valehteleminen ole oikea ratkaisu). Inhottava sanoa näin, mutta minusta tuo kuulostaa siltä että miestä ainakin ajatuksen tasolla houkuttaa pettää sinua exän kanssa.

Kannattaisi varmaan miettiä tarkkaan sitä naimisiin menoa miehen kanssa, joka valehtelee pienissäkin asioissa (jos jo pienten ja mitättömien kohdalla, niin entäs ne isot ja vastuunottamista vaativat asiat, en itse menisi tuollaisen kanssa naimisiin).

Toivottavasti asiat järjestyy.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat