Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Flunssan jälkioireet

Vierailija

Hei! Olen tässä miettinyt että minulla on ollut flunssaa jo 3 viikkoa ilman kuumetta,mutta minua on pyörryttänyt ja särkenyt päätä. Olin tänään tosi väsynyt. Kaverillani oli samoja oireita ja hänellä oli tosi alhainen verenpaine. Olen ollut harrastuksissa ja en ole levännyt kuin yhden päivän flunssan aikana. On ollut myös lihaskipuja. Pitäisikö hakeutua lääkäriin? Kiitos jo nyt vastauksista:)

Kommentit (4)

Vierailija

Unohda se mitä oireita tutullasi on.... Google diagnoosit jne. Minulla oli sama tauti joulun. Alko joskus joulukuun 9. ja loppu tammikun 2. ja välissä olin vain joulun päivät paremmassa kunnossa, ainoo kuume oli tapanin päivästa 1-2 päivää. Toisella tapauksella lähti henki keuhkokuumeeseen ... Yleistään ei kannata lähteä... Ihmisen toipuminen riippuu monista asioista, vanhuksilla joilla on verenkierron heikkouksia - keuhkokuumeet on tavallisempia... Sairaanhoitajalta kannattaa kysellä .... Tulehduskoe pikatestinä (näpätään sormen päästä).

Diabeteskin voi pitkittää sairastamisaikaa ja on riskirymä jolloin käynnin merkitys on suurempi. Taustalla on varmastikin taustasairaudet tai jälkitaudiksi eteneminen. Normaali flunssa itse talttuu 4-14 päivää. Sitten on jo muuta.

Se että pohdit sitä somessa, kertoo henkisestä huomion puutteesta. voi olla kyse siitäkin, ettet tunne vielä parantuneesi.

Uusimmat

Suosituimmat