(Liian) hyvä mieskö?

Vierailija

Olen kolmekymppinen mies ja minua vaivaa miksen saa riittävästi huomiota ja arvostusta vaimoltani? Olen keskustellut asiasta vaimon kanssa useasti ja sama tilanne jatkuu edelleen. Ei ole väliä olenko pyykännyt, kokannut, korjannut, rakentanut, siivonnut, hoitanut muksut, jne ja erittäin harvoin saan edes kiitosta saatikka kommenttia että kenties maistuiko tekemäni ruoka. 

Lienen opettanut hänet liian hyvälle tai jotain, koska välillä tuntuu ettei mikään mitä teen aiheuta mitään reaktiota ja olen hänelle itsestäänselvyys. 

Erota en haluaisi, koska kuitenkin rakastan häntä edelleen. Toisaalta monesti olen miettinyt että kelpaisinko jollekin toiselle paremmin? Olen kuitenkin akateeminen, hyväpalkkainen, keskusteleva, kuunteleva, huomioiva, hellä,  jonkin verran lihaksikas ja en mitenkään puutteellinen varustukseltanikaan, jos sillä nyt mitään merkitystä on.

Mitä muuta naiset vielä voisivat haluta miehestään?

Kommentit (2)

Vierailija

Nykyään ei osata arvostaa hyvää, keskitytään enemmän puutteisiin. Vaikuttaa siltä, että vaimosi pitää sinua itsestäänselvyytenä. Harmi, sillä moni nainen antaisi mitä vain arjen askareisiin osallistuvasta ja itsestään huolta pitävästä miehestä. Älä lannistu, äläkä muutu. Olet lapsillesi hyvä isä ja loistava puoliso vaimollesi... vaikka kiitosta ei kuulu, olet silti lajissaan harvinainen aarre. Ja jos tilanne käy ikävämmäksi, muista että maailmassa on naisia joiden elämässä on kaltaisesi miehen mentävä aukko.

Vierailija
Vierailija

Nykyään ei osata arvostaa hyvää, keskitytään enemmän puutteisiin. Vaikuttaa siltä, että vaimosi pitää sinua itsestäänselvyytenä. Harmi, sillä moni nainen antaisi mitä vain arjen askareisiin osallistuvasta ja itsestään huolta pitävästä miehestä. Älä lannistu, äläkä muutu. Olet lapsillesi hyvä isä ja loistava puoliso vaimollesi... vaikka kiitosta ei kuulu, olet silti lajissaan harvinainen aarre. Ja jos tilanne käy ikävämmäksi, muista että maailmassa on naisia joiden elämässä on kaltaisesi miehen mentävä aukko.

Kiitos kommentistasi ja kannustuksesta. Varmasti paljon totta siinä mitä sanoit. -AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat