Mies tapailee muita suhteen alussa

Vierailija

Olemme tapailleet pari kuukautta. Lauantaina näimme viimeksi ja kysyin sitten suoraan, että tapaileeko hän muita. Hän vastasi että kyllä. Tiesin että näin voi hyvinkin olla mutta ei sen kuuleminen kivaa ollut. Hän kertoi, että ei harrasta mitään yhden illan juttuja mutta hänellä on joku jota on tapaillut pari vuotta kenen kanssa ei tule vakavampaa.. ja ei nyt varsinaisesti puhunut muista naisista tuon lisäksi mutta silti jäi vaivaamaan. Kysyi vielä jotenkin perään, että onko minulla tapana sitten pysäyttää kaikki muu kun tapailen yhtä vai miten itse toimin.

Hän halusi puhua ja selvitellä asioita.. selvästi hän oli myös ajatellut kysyvänsä minulta samaa ja ylipäätään sitä että mitä haluan tältä suhteelta.

Sanoin, että en ollut aivan varma olikohan viisasta vielä aloittaa tätä keskustelua, loppujen lopuksi olemme tutustuneet toisiimme hyvin vähän aikaa. Mutta kyllä, haluaisin pysyvyyttä elämääni ja seurassasi on hyvä olla. Harmi, että töittesi takia emme voi nähdä tarpeeksi usein mutta silti en haluaisi lopettaa tapailua. Hän sanoi samaa, että hänestä on ihana viettää aikaa minun kanssani ja ei halua että lopetetaan tutustumista tässä vaiheessa eikä sitä voi koskaan tietää mitä tapahtuu mutta parempi nauttia hetkessä kuin murehtia mitään. Hän on kuulemma semmoinen ihminen joka ei halua liikaa miettiä sen hetken ulkopuolelle vaan menee fiiliksen mukaan. Hän sanoi, että saan ihastua mutta ei välttämättä kannata rakastua tai rakentaa hirveitä pilvilinnoja.

En yleensä tapaile miehiä samaan aikaan, ellei nyt ole niin että kaikki niistä ovat saman arvoisia, eli ns. random seuraa. On jotenkin masentavaa ajatella, että se panee muita ja jakaa tunteita muiden kanssa. Juurikin se että en todellisuudessa tiedä mitä ja kuinka paljon se näkee muita.. eikä se kyllä mitään muuttaisi mutta joku panosuhde nyt kuulostaa helpommalta niellä kuin joku syvällisempi juttu. Toki pannaanhan mekin, että siinäkin mielessä kauhea riittämättömyyden tunne.

Kysyin sitten seuraavaksi suoraan, että tuutko sä vaan panemaan mua tai onko tää sulle vaan jotain semmosta seuraa kun et muuta keksi. Sitten se sano siihen tosi jyrkästi, että seksiä saa mistä vaan ja hänellä ei ole ylimäärästä aikaa paljoa ja viettää ne mun kanssa koska mussa on jotain. Ja seksi on muutenkin hänelle kuulemma aika vähäpätönen asia sinänsä.

Eli lyhykäisyydessään onkohan tässä jutussa mitään toivoa missään vaiheessa? En tietenkään voi tietää miten tunteet tästä kehittyy kummallakin mutta voiko olla niin että hän ei edes halua sitoutua vai eikö itsekään tiedä mitä haluaa. Mulla on todella ristiriitaset fiilikset.

Mulla on paha mieli ja vituttaa eikä tee mieli ottaa mitään yhteyttä. Samalla tuntuu, että kaikki on mahollista.

Kommentit (4)

Vierailija

Jotenkin tuntuu siltä, että jos tapaa tosi mielenkiintoisen ja ihanan ja potentiaalisen kumppanin - siinä jättää kaikki muut vastaavat taakseen. Itse en suostuisi tapailemaan tuollaista kundia..joka kertoilee tapailevansa toista...tosin voi sen tehdä kertomattakin.

Vierailija

Apua, oonkohan minä tuo toinen jota tapailee... Jutut kuulostaa niin tuolta minun tapailukaverilta. Hän tosin väittää ettei tapaile muita. Ja me ollaan Tapailtu noin vuosi.

Vierailija

missäpäin suomea tämä tapaus on? Oulun seudulla? Kuulostaa aika tutulle tämä kuvio ja nuo ko. ihmisen tavat/sanomiset. En tapailisi tyyppiä joka säätää muidenkin kanssa samaa aikaan, siinä vaiheesa se on heippahei jos tämmmönen asia selviää.

Vierailija
Vierailija

missäpäin suomea tämä tapaus on? Oulun seudulla? Kuulostaa aika tutulle tämä kuvio ja nuo ko. ihmisen tavat/sanomiset. En tapailisi tyyppiä joka säätää muidenkin kanssa samaa aikaan, siinä vaiheesa se on heippahei jos tämmmönen asia selviää.

minkä ikäinen tyyppi Oulun seudulta? Kuulostaa tutulta :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat