Teinipari keskenään mökillä

Vierailija

Okei vähän tyhmä otsikko mutta anyways.

Kirjotin siis tänne jo aikasemmin eri aiheesta, mutta nyt mietityttää:

Päästäisitkö teini "pariskunnan" keskenään yöksi mökille? Kun siis minä poikaystäväni kanssa olin mökillä ja vanhemmilla ei ollut siinä mitään ongelmaa . Ollaan siis 15v molemmat (9lk). 
Niin miten on, antaisitko mennä? 
Ja samalla kai voisin kysyä, että saako teinisi ylipäätänsä olla yötä poika/tyttöystävänsä luona yötä?

Asia kiinnostaa, koska monien kaverieni vanhemmat eivät anna edes yökyläillä toisen kotona vaikka vanhemmat on paikalla..

Kommentit (6)

Vierailija

Minä en antaisi poikani mennä, miksi asettaa häntä turhaan kiusaukseen hankkia itselleen liika varhain turhanpäiväisiä kokemuksia?

Hän sitäpaitsi hyvin ymmärtää, koska arvostaa itsekin neitseenä pysymistä ennen avioon menoa, kuten vanhempansakin.

Vierailija

Kyllä itse antaisin. Tietysti ehkäisystä keskusteltaisiin että onko kunnossa. Painukaa vittuun jeesustelijat! Seksi on ihana asia ja se ei kuulu pelkästään avioliittoon.

Vierailija

Lapsesta riippuen antaisin, toinen on valmiimpi huolehtimaan itsestään ja vastuullisempi, toinen saattaa vaatia vielä pari vuotta ns. selvitäkseen. Mutta seksin pelko ei ole syynä. Jokainen löytää paikan ja ajan siihen niin halutessaan. Ei se tarvitse yön pimeitä tunteja. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat